BMW G20 M340ix czyli najlepsze "daily" jakie można sobie wyśnić :).

CHIPTUNING Stage 1
Moc
388 KM -> 440 KM
Moment obrotowy
500 Nm -> 580 Nm

Kodowanie cyfrowej prędkości na zegarach, zapamiętania ostatniego ustawionego trybu Start-Stop.

Szybkie, dynamiczne, bezpieczne, praktyczne i dające olbrzymią frajdę z jazdy. Opis brzmi jak gdyby dotyczył jazdy BMW M3, ale model M340i jest czymś więcej niże poprzednim i jeszcze, zaznaczamy jeszcze, obecnym modelem G80. Dlaczego? Z prostego powodu, nowe M3 i M4 póki co dysponuje napędem na tylne koła, co w ciągu kilku miesięcy się zmieni i wtedy M3 stanie się równie przyjemne i bezpieczne jak M340i :).

Pan Maciej już od jakiegoś czasu zastanawiał się nad modyfikacją swojej "trójki". Do mocy seryjne 388 KM i 500 Nm można przywyknąć, choć dla niektórych zabrzmi to jak wariactwo.
Taka ilość mocy przy stosunkowo niewielkiej masie, w granicach 1700 kg, daje sporo zabawy.

Nie będziemy ukrywać, że na ten model sami mamy olbrzymią ochotę. Co prawda praca wymusza na nas użytkowanie większych modeli ze względu na pojemność bagażnika, ale m340i jest najbardziej pociągającym i jednocześnie jednym z najmniej pozornych samochodów.

Samochód przyspiesza nieziemsko dobrze już na serii, na Stage 1 wyższe prędkości również robią robotę.

Tutaj możecie obejrzeć filmik z przyspieszenia, co prawda bez procedury LC, ale przynajmniej wyraźnie widać jak szybko samochód się zbiera między 100 a 200 km/h :).

https://fb.watch/57x0sQIpNg/

Genialne odczucia, samochód sam w sobie jest również nad wyraz praktyczny. Spokojnie możemy wpakować rodzinę na wakacje, przewieźć walizki i podróżować w ciszy. Nic nam nie warczy, nie buczy, nie trzęsie. Skrzyni zmienia biegi płynnie i miękko. Po maską pazur, a z zewnątrz zwykła G20-tka ;).

Jedynie przedni grill i znaczek M340i może ją, tak na szybko zdemaskować. Trzeba przyznać, że to BMW ma charakter i tożsamość. Wsiadając do niego od razu wiemy co robić i czujemy się jak w garniturze skrojonym na miarę. Auto nie jest ani za duże, ani za ciasne, pod ręką jest wszystko co trzeba, położenie za kierownicą jest doskonałe, dzięki czemu wszystkie wrażenia z drogi przekazywane są bezpośrednio do kierowcy.

Obecne M340i xDrive jest tak fajne jak ostatnie F20 M140i xDrive :).
Oba te auta dają sporo emocji, a ich właściwości trakcyjne są niemalże wzorowe.

Nasz Stage 1, który zaaplikowaliśmy do tego samochodu wzmacnia jego moc z 388 KM na 440 KM, z kolei moment wskakuje na 580 Nm z fabrycznych 500 Nm. Może liczby nie mówią zbyt dużo, ale odczucie na drodze jest dużo przyjemniejsze.
Pan Maciej po pierwszej jeździe testowej na krótkim odcinku nie czuł zbyt wiele, dopóki nie wyjechał na trasę i nie przetestował samochodu porządnie na autostradzie :).
Tam wszystkie się zmieniło, płynność pracy, dynamika przyspieszenia jest nie do poznania. M340i rwie do przodu bez zadyszki.

Napęd xDrive trzyma auto stabilnie w torze jazdy i nie ma tutaj mowy o jakichś niepewnych zachowania. Zakręty nie są już tylko pokonywane, one są połykane.
Przyczepność M340i jest wzorowa i naprawdę trudno to auto wyprowadzić z "równowagi". Szybciej raczej żonę siedzącą obok, która niekoniecznie może podzielać nasze zamiłowanie do szybkiej jazdy po zakrętach ;).

BMW M340i G20 ustawiamy na samym szczycie modeli pojazdów BMW, które sprawiają najwięcej frajdy z jazdy :).

Bardzo dziękujemy Panie Macieju za skorzystanie z naszych usług, za zaufanie i oddanie tego rewelacyjnego BMW w nasze ręce :). Mamy nadzieje, że doświadcza Pan miłych wrażeń podczas jazdy :).

Pozdrawiamy.

#MobileCoders #bmw #bmwM340i #m340i #bmwG20 #chiptuning #stage1
Przeczytaj na