Gran Turismo – czyli niemiecka klasa wyższa (Modyfikacja BMW 6 G32 640i)

- CHIP-TUNING silnika
Moc
340 KM => 400 KM
Moment obrotowy
450 Nm => 580 Nm
- CHIP-TUNING skrzyni biegów ZF Stage1
- aktywacja Apple CarPlay + Screen Mirroring podczas jazdy + VIM (filmy podczas jazdy)
- kodowania indywidualne (zegary Alpina, dezaktywacja StartStop, dźwięku pasów, aktywacja temperatury opon, animacji z M Pakietu itp.)

BMW G32 mimo, że nie ma ich za wiele na naszych drogach, to stosunkowo często mamy je okazje modyfikować.

Jak się tak głębiej zastanowić to więcej tych modeli modyfikowaliśmy niż widzieliśmy na drogach ;).
A prosimy nam wierzyć, żadne BMW nam nie umknie na drodze ;).

Zawsze widząc tą markę zastanawiamy się, czy już było u nas na modyfikacji czy dopiero będzie :). Ot takie zboczenie zawodowe :).

Wracając do naszej 6-tki, to samochody są znacznie droższe od serii 5 mimo, że bardzo je przypominają.
Można powiedzieć, że z zewnątrz mamy serię 5, w środku serię 7, a cena waha się między 5 i 7 stąd chyba oznaczenie 6, bo jak zapewne wiecie wcześniej w serii F nie było serii 6 GT. Za wersję GT „robiła” 5tka GT, czyli oznaczenie kodowe F07. I tutaj było tak samo, czyli BMW serii 5 „wrzucone” na płytę podłogową serii 7 :).

Prezentowa samochód został przywieziony z Niemiec i od razu został poddany modyfikacjom. Choć może nie tak od razu. Samochód przyjechał uszkodzony i byliśmy na jego diagnozie i usuwaniu błędów, kodowaniu i programowaniu wymienionych modułów. Nie robiliśmy wtedy z tego realizacji, bo wiedzieliśmy, że finalnie jak już autko „stanie na nogi” będziemy wykonywać szereg modyfikacji.

Po tym, jak już prezentowana „szóstka odzyskała pełne zdrowie”, właściciel przerobił cały wydech w MG Motosport.

Niestety z racji najnowszego oprogramowania jakie było w samochodzie był problem z klapkami. Mimo świetnego wydechu dopiero na sporcie i po rozgrzaniu samochodu sterownik otwierał je i wtedy klient słyszał to za co słono zapłacił.

Niestety takie zachowanie nie było akceptowalne.
Zatem wraz z modyfikacją silnika otworzyliśmy klapy w każdym z trybów na stałe od pierwszego zapłonu :).
To było to czego tutaj brakowało. Samochód startował jak rodowita „M-ka”, grzejąca kolektory, a podczas jazdy delikatne warkoty przy zmianie biegów pieściły uszy :).

Wydech naprawdę świetnie zrobiony, a wraz z otwartymi klapami, wydobywający się dźwięk, można by uznać za swoistą muzykę.

Nie było to jednak przesadzone, a raczej optymalnie wyważone, do tego stopnia, że w dalszą trasę nie trzeba brać stoperów czy też tabelek na ból głowy.

Modyfikacja w przypadki 40i B58 daje naprawdę ogrom radości. To jeden z tych silników, w którym zawsze klienci są mile zaskoczeni, a sama modyfikacja przerasta ich oczekiwania. Szczególnie jak robimy komplet wraz z skrzynią biegów. Tutaj to MUST HAVE naszym zdaniem :).

Dziękujemy za miłe spotkanie i niezapomnianą jazdę testową :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningbmwG30G31g32GT640i #bmwcarplayandroidauto #bmwscreenmirroringvimfilmy #modyfikacjachiptuningskrzynibiegowautomatycznejzfbmw
Przeczytaj na