Świeżutkie BMW G60 520d xDrive 197KM 2024 r. na serwisie olejowym w Mobile Coders.
Wprawne oko obserwatora, który choć troszkę rozpoznaje markę BMW zauważa coraz to nowsze, czy też odświeżone wersje różnych modeli z całej gamy propozycji producenta.

To samo oko też coraz częściej dostrzega i ocenia te „zmiany” na swój indywidualny sposób w kontekście swojej sytuacji i własnych wrażliwości.
Oczywiście można je oceniać podążając za jednym z trendów panujących w publicznej przestrzeni, który mniej lub bardziej sprzyja designerom i inżynierom, czy raczej księgowym, powodujący skrajne emocje.
Nie mniej jednak na przestrzeni lat zdążyliśmy się przekonać, że to co niekoniecznie dzisiaj może wzbudzać nasz zachwyt tak za kilka lat może stanowić niezłą gratkę dla kupującego.

Pamiętacie pewnie nie tak odległą sytuację z kontrowersyjnym grillem w kształcie zębów bobra, tak bardzo wyśmiewany, a który ostatecznie przypadł do gustu większości klientów zdecydowanych na wybranie BMW właśnie z takim przodem.
Nie inaczej jest z G60, która wzbudza mieszane uczucia nawet u nas, ale czas pokaże jak te gusta nam się zmienią, gdy ta bryła się opatrzy. Z drugiej strony sam design G60, który niejednokrotnie mógłby się obronić to niestety potrafi go przyćmić wysoka cena zakupu.

Zdecydowanie taka sytuacja nie pomaga w decyzji nabywczej tego modelu. Jedno jest pewne, że już nikt nie pomyli nowej 5 z nową 7, bo są od siebie diametralnie różne, czyli inaczej niż w przypadku G11 i G30, które można powiedzieć prawie się nie różniły poza wymiarami 😉.

Dla nas G60 jest dosyć atrakcyjnym modelem (ale tylko w pakiecie M 😉), nie mniej jednak zniechęca nas do zakupu ograniczona lista wyposażenia w stosunku do G30/G31 oraz wspomniana cena zakupu nieadekwatna do tego co otrzymujemy.

Egzemplarz, z którym mieliśmy przyjemność w tym przypadku pracować to świeżutki zakup z 2024r i napędzany jest 197 konnym dieselem z miekką hybrydą (11KM). Jak widzicie ma bardzo ładny i odróżniający się lakier, który nosi bardzo słoneczną nazwę „daytona beach blue”. Na żywo naprawdę robi wrażenie.
Naszym zadaniem było wykonanie serwisu olejowego przy przebiegu niespełna 3000km, w skład którego wszedł:
- olej Penrite Enviro 5W-40,a
- płukanka Penrite Engine Flush,
- Liqui Moly Ceratec,
- filtr oleju BMW OE

Właścicielowi dziękujemy za zaufanie i pozdrawiamy serdecznie.
#MobileCoders #bmwkodowanie #BMW5 #BMWG60 #serwisolejowy #520d
Przeczytaj na