BMW G20 M340d na serwisie w Mobile Coders.
Serwis silnika:
• dedykowany do BMW olej Penrite Enviro+ 5W40
• oryginalny filtr oleju BMW OEM
• płukanie silnika bezpiecznym preparatem Penrite Engine Flush
• dodatek ceramiczny Liqui Moly Ceratec
• wymiana filtra powietrza BMW OEM
• wymiana filtra paliwa BMW OEM
• wymiana filtra kabinowego
Serwis skrzyni biegów ZF8HP
• statyczna wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z miską i filtrem
Serwis mostów przód+ tył oraz VTG
• wymiana oleju w przednim oraz tylnym moście oraz serwis skrzyni VTG (xDrvive)
Serwis hamulcowy przód oraz tył (czerwone hamulce M)
• wymiana tarcz hamulcowych przód + tył
• wymiana kołków prowadzących
• wymiana sprężynek
• nasmarowanie i wyczyszczenie piast oraz zacisków
Serwis wykonany zgodnie z technologią producenta.
Uzupełnienie Adblue
Wpis serwisowy do bazy BMW On-Line
Z BMW jest tak, że albo się je kocha, albo nienawidzi :). Kocha je każdy, kto choć raz przejechał się autem tej marki. No chyba, że była to osoba, która jest totalnie nie w temacie, a motoryzacja to temat dla niej tak emocjonujący jak gra w bierki.
Bawarska marka ma swoich miłośników, a to za co cenią jej samochody to po prostu prowadzenie, czyli właściwości trakcyjne i feeling podczas jazdy. Wygląd schodzi na drugi plan, choć i tutaj nie można niczego BMW zarzucić, poza jakimiś tam małymi wyjątkami ;).
BMW dąży do osiągnięcia idealnego rozkładu masy 50:50 między przodem a tyłem samochodu. Dzięki temu samochody są bardziej stabilne i przewidywalne w prowadzeniu, szczególnie na zakrętach.
I nawet jeśli znajdziemy zagorzałego przeciwnika, który hejtuje BMW na każdym forum i w każdej grupie to trudno nam będzie znaleźć osobę, która źle mówi o silniku 40d B57 :).
Tak, w przypadku prezentowanego egzemplarza mamy do czynienia z BMW M340d, czyli samochodem stosunkowo niedużym, który pod maską ma 3L pojemności, czyli taka pojemność kartonu mleka, ale w USA i dwie turbiny. Silnik generuje tutaj 340 KM i 700 Nm. Dobrze przeczytaliście, aż 700 Nm w "trójeczce".
Co to robi w czasie jazdy? Cuda, samochód jest bardzo szybki, a przy tym oszczędny jak na taką moc. Jadąc na wakacje 1000 KM na zbiorniku jest osiągalne przy spokojnej, przepisowej jeździe. Silnik ten rozpędza trójkę do 100 km/h już w 4.6s, co jest wynikiem genialnym, jeśli weźmiemy pod uwagę, że wciąż jedziemy dieslem.
Jednostka jest potężna i daje mnóstwo frajdy z jazdy przy naprawdę niskim zużyciu paliwa. Takiego stosunku ekonomii do parametrów nie znajdziemy nigdzie :).
Dziękujemy bardzo za zaufanie i skorzystanie z naszych usług :).
#MobileCoders #BMWserwis #naprawa #zf8hp #xdrive #warsztat #kodowanieBMW #penrite