BMW G32 640i na serwisie w Mobile Coders :).

Zakres:
- wymiana oleju w skrzyni biegów ZF8HP wraz z miską i filtrem
- wymiana oleju w przednim i tylnym moście
- wymiana oleju w skrzyni VTG (xDrive)
- dezynfekcja klimatyzacji NANO Clean z wymianą filtra kabinowego

W prezentowanym egzemplarzu przeprowadziliśmy serwis związany z elementami przeniesienia napędu. Wymiana oleju w silniku to nie wszystko, jeśli Wasze autka dobijają do 100.000 km i więcej to jak najszybciej należy zainteresować się serwisem takich elementów jak skrzynia biegów ZF czy skrzyni VTG, czyli xDrive.

Również tylny most jest poddawany dość mocnym obciążeniom, gdy przyspieszamy moment przenoszony jest błyskawicznie na przód i wtedy dochodzi do większego zużycia oleju niż, co mogłoby się wydawać dziwne, w tylnym.

Wielokrotnie zlewamy oleje w przednim moście i porównujemy go z przednim. Tylny jest bezsprzecznie bardziej przejrzysty i świeższy. Z kolei w skrzyni biegów ZF po ok 80k km olej jest w 90% przypadków bardzo przepracowany.
Oczywiście wiele zależy od sposobu jazdy autem. Niektórzy mają bardzo ciężką nogę i w ich samochodach płyny i oleje zużywają się szybciej, dlatego najbezpieczniej będzie zmieniać oleje w automacie ZF oraz mostach i VTG co ok 70-80k km lub 6 lat.

Prezentowane BMW G32, czyli piękne 6GT z silnikiem B58 dostało właśnie pakiecik takich wymian. "Stuknął" tutaj przebieg 95k km więc to najwyższy czas na zadbanie o podzespoły pojazdu :).

Całość prac zajęła nam 3h wraz z resetem adaptacji i dodatkowej diagnostyki.

Bardzo dziękujemy za skorzystanie z naszych usług. Życzymy bezawaryjnej jazdy.

#MobilwCoders #bmwserwsi #g32 #xdrive #nanoclean #naprawa #olej ZF
Przeczytaj na