Więcej mocy w B47 - Pakiet CHIP-TUNING-u w BMW G20 320d, silnik + skrzynia biegów Mobile Coders :).
- CHIP-TUNING silnika
Moc
190 KM -> 220 KM
Moment obrotowy
400 Nm -> 460 Nm
- CHIP-TUNING skrzyni biegów ZF Stage 2
- KODOWANIA
Nie, zanim ruszycie z zapytaniem czy już można modyfikować nowe samochody.
Tak się składa, że zazwyczaj gdy pojawia się post z G20-stką, zaczyna się lawina zapytań o możliwość modyfikacji. Więc STOP and READ :).
BMW serii 3 model G20/G21 cieszy się szaloną popularnością. Jakoś wykonania, frajda z jazdy jaką daje, gabaryty i wygląd są adekwatne do ceny tego pojazdu.
Wiele z tych modeli to samochody z nowym zabezpieczeniem, czyli samochody z drugiej połowy 2020 roku, gdzie BOSCH zastosował nowy sterownik z zabezpieczeniem.
Szczególnie dużo zapytań mamy dotyczących możliwości modyfikacji wersji 318i i 320i/320d.
Prezentowany na zdjęciach samochód napędza wysokoprężny, dwulitrowy silnik, a samochód jest z produkcji przed drugą połową 2020 roku, zatem tutaj modyfikacja jest możliwa i co ciekawe wykonana była już przez nas kilka lat temu, jak samochód był niemalże nowy.
Dokładnie było to w lipcu 2020 roku czyli niemalże 4 lata temu.
Przez ten cały długi czas samochód spisywał się idealnie na modyfikacji, bez najmniejszych problemów.
Jak wspominaliśmy w poprzednich postach, nie wszystkie samochody trafiają na naszą tablicę FB i tak się złożyło, że ten nie trafił. Jak to mówią co się odwlecze to … :).
Tym razem spotkaliśmy się z naszym klientem na ponownym strojeniu, ponieważ samochód na gwarancji otrzymał konieczny update oprogramowania. Co za tym idzie skasowane zostały nasze wszystkie modyfikacji i wrócił on do ustawień seryjnych :).
Zatem spotkaliśmy się raz jeszcze w celu wykonania nowej, opartej na najnowszej wersji oprogramowania silnika modyfikacji.
Tym razem przy okazji modyfikacji sterownika silnika wykonaliśmy również strojenie skrzyni biegów. To nowa modyfikacja, a wcześniej nie mogliśmy jej wykonać, ponieważ w czasie gdy mieliśmy u siebie ten samochód po raz pierwszy nie było jeszcze możliwe "grzebania" w skrzyni biegów 8HP51.
Tym razem poszedł pakiet skrzynia biegów + silnik oczywiście.
Często klienci pytają nas, czy konieczna jest modyfikacja silnika i skrzyni biegów. Odpowiadamy jednoznacznie NIE.
Można zrobić sam silnik, można zrobić samą skrzynie.
Skrzynia nie odpowiada za większą moc, lecz zmienia się charakterystyka jej pracy.
Taka modyfikacja skrzyni polega na zmianie sposobu zarządzania jej parametrami, tzn. zmiany i obciążenia przełączania biegów, czasu zmiany tychże biegów, przesuwania ogranicznika momentu obrotowego oraz ciśnień.
Wszystko to sprawia, że skrzynia biegów przerzuca biegi sprawniej i płynniej.
Eliminuje efekt utrzymywania bardzo niskich obrotów, który spowalnia reakcję samochodu na polecenia prawej stopy kierowcy oraz znacznie redukuje „ospałość” pojazdu.
W dużym skrócie modyfikacja aktywuje wyświetlanie biegów we wszystkich trybach, przenosi ograniczniki momentu jest to zalecane przy większych mocach, bardziej spontaniczne reaguje na polecenia kierowcy, Jednym słowem całkowicie przekonfigurowana jest logika prędkości zmiany biegów na każdym z trybów co daje niesamowity efekt.
Dlatego też, warto taką modyfikację zrobić nawet bez modyfikacji silnika, w samochodach w których zablokowany jest jeszcze sterownik silnika. Modyfikację taką jesteśmy w stanie zrobić niemalże w każdym nowym samochodzie łącznie z tymi z produkcji 2020 – 2024.
Zachęcamy bo naprawdę warto :).
Dodatkowo poza CHIP-TUNINGIEM silnika i skrzyni, zakodowaliśmy zegary ALPINA oraz zdeaktywowaliśmy system Sart Stop – co jest niemalże standardem :).
Dziękujemy za miłe, ponowne, spotkanie :).
#MobileCoders #bmwkodowanie #bmwgG20 #bmw3G20 #bmwchiptuning320d #bmwchiptuningm2.0d #bmwb47 #bmwstage2 #bmwalpina #chiptuningslask #chiptuningkatowice #chiptuningpoznan #chiptuningkrakow #chiptuningzfskrzynigiegow