BMW G30 LCI 530e iPerformance Plug-in Hybrid na serwisie w Mobile Coders 🙂.
Zakres prac:
- wymiana oleju w silniku
- wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z miską i filtrem ZF
- wymiana oleju w skrzyni rozdzielczej xDrive
- wymiana oleju w przednim i tylnym moście
- wymiana płynu hamulcowego
Hybrydy BMW odwiedzają nas dość często, nie tylko na same kodowania i modyfikacje, ale również na obsługę serwisową.
W prezentowanym egzemplarzu, już po Faceliftingu stuknął przebieg 95k km, a kierowca świadomy wie, że w tym momencie czas na większy serwis.
Ten "większy" nie oznacza tylko wykonanie zalecanej przez producenta wymiany wszystkich filtrów w silników i kabinowego, ale również skrzyni biegów oraz olejów w dyfrach oraz napędzie xDrive.
O takich czynnościach nie dowiecie się w serwisach autoryzowanych, ponieważ dealerzy podążają za zaleceniami producenta, które ustalają, że olej w skrzyni biegów to Long Life, tak jak i w dyfrach oraz skrzynce rozdzielczej od napędu 4x4, dlatego się ich nie wymienia.
Jest to oczywiście największy błąd jaki można popełnić, tym samym narażając na uszkodzenie tak ważnych podzespołów swojego auta.
Przykładowo jeśli uszkodzi się Wam przedni most w takim BMW 5 to szykujcie jakieś 15-20k pln na wymianę. Jeśli tylny to ok 15k pln, z kolei skrzynka rozdzielcza VTG to ok 30k pln. Z kolei skrzyni biegów ZF8HP wraz z wymianą zamknie się w okolicy 80k pln 🙂.
Jak myślicie, warto zadbać o oleje raz na 70-80k km i spać spokojnie? My uważamy, że tak 🙂.
A więc prezentowany egzemplarz został w 100% przeserwisowany i dodatkowo wymieniliśmy w nim również płyn hamulcowy.
Teraz może pokonać następne 80k km zanim znów się u nas pojawi na dużym serwisie 🙂.
Bardzo dziękujemy za zaufanie.
#MobileCoders #bmw530e #serwisZF #kodowanie #vtg #g30LCI #serwisBMW