Przepiękne BMW G21 M340i xDrive First Edition – Serwis I tuning w Mobile Coders

CHIP-TUNING SILNIKA Stage1
Moc
374 KM -> 440 KM
Moment obrotowy
500 Nm -> 580 Nm

CHIP-TUNING SKRZYNI BIEGÓW Stage 2

ADV - ASSISTED DRIVING VIEW - rozszerzenie pakietu + aktywacja działania na cały świat
• ADP – Automatyczne dostosowywanie prędkości
• ARS – Automatyczne reagowanie na znaki drogowe
• ARP – Automatyczne reagowanie na pierwszeństwo przejazdu

KODOWANIA BEZ LIMITU
• wyłączenie dźwiękowego sygnału braku pasów,
• wyłączenie systemu Start Stop,
• wyłączenie ikon pasów na liczniku
• aktywacja animacji ekranu powitalnego z M-Pakiet-u
• aktywacja temperatury opon – obecnie jest tylko ciśnienie
• zegary Alpina
• aktywacja trybu Comfort PLUS oraz SPORT PLUS
• aktywacja dodatkowego wyboru 5 mignięć kierunkowskazem przy lekkim dotknięciu manetki kierunkowskazu
• wyłączenie dźwięku klaksonu w momencie zamknięcia samochodu z pracującym silnikiem
• zmiana domyślnego trybu startowego z Comfort na dowolny np. Adaptive, Sport, Sport Individual, Eco

SERWIS OLEJOWY sIlnika z wszystkimi oryginalnymi filtrami BMW OE
WYMIANA OLEJU W SKRZYNI BIEGÓW ZF
WYMIANA OLEJU W XDRIVE oraz mostach przód + tył
WYMIANA OLEJU W MOSTACH (P+T)
INNOWACYJNY SERWIS KLIMATYZACJI NANOCLEAN

BMW wprowadając nowy model serii 3 z beznynową R6 B58 na rynek przygotowało specjalną edycję dla swojego M340i xDrive. First Edition, bo o nim mowa dostępny jest, a w zasadzie był, wyłącznie jako wariant z napędem na wszystkie koła.

Do wyboru była „buda” Sedan, jak i Touring. Każda z tych wersji nadwozia produkowana była dokładnie w 340 egzemplarzach i ani jednego więcej :).

Zamówienia na takie cacko można było składać od listopada 2019 roku.

Stylistyka nowej specjalnej edycji M340i obejmuje szereg opcji BMW Individual i M Sport.

Na zewnątrz wykończenie z metaliczną farbą BMW Individual Frozen Dark Grey, a w środku specjalnie zaprojektowana dla M340i First Edition, tapicerka ze skóry Merino, która dostępna była w dwóch wariantach dwukolorowej kombinacji Fjord Blue/Silverstone

Kolor Fjord Blue który gościł w modyfikowanym przez nas pojeździe, obejmuje środkową część siedzeń i paneli drzwiowych, a także dolną część deski rozdzielczej.

Górna część deski rozdzielczej jest wykończona skórą Merino Black. Szaro-beżowy odcień Silverstone zdobi z kolei boczną część podparcia siedzeń i środkowy podłokietnik z przodu.

Specjalna dwukolorowa tapicerka przeszyta jest kontrastowymi szwami. Pomarańczowy dla gładkich odcinków skóry i jasnoniebieski dla środkowej części siedzeń.

Ogólnie bardzo ciekawe zestawienie. Pewnie nie wszystkim się spodoba, ale prezentuje się naprawdę dobrze.
Dalsze indywidualne akcenty wnętrza obejmują elementy wykończenia w splocie aluminiowym o wysokim połysku oraz z oznaką „M340i First Edition 1/340” na ornamentach deski rozdzielczej.

Okej dosyć o kolorach, bo nie to jest tutaj najważniejsze, ale nie mogliśmy o tym nie wspomnieć, bo to nietypowa i bardzo unikalna wersja G20tki.

Najważniejszy jest tutaj silnik. M340i xDrive napędza 3-litrowy, rzędowy, sześciocylindrowy silnik TwinPower Turbo. Moc 374 KM i moment obrotowy wynoszący 500 Nm przenoszony jest na wszystkie 4 koła, o czym wspomnieliśmy już wyżej.

Wszystko to gwarantuje bardzo dobre osiągi, ale może być o wiele lepiej :).

Silnik bardzo dobry, z niezwykłym potencjałem, który aż się prosi aby go uwolnić.
Lekka i bezpieczna korekta programu silnika oraz skrzyni biegów, całkowicie odblokowała ten samochód. To co stało się po modyfikacji to uczucie, jakby zamienić blachę na papier.

Brak uczucia jakiejkolwiek ciężkości samochodu. Niczym wpakowanie silnika w kartonowe pudełko. Efekt jest taki, że mamy wrażenie odrywania się od podłoża. Dosłownie.

Czuć każde wciśniecie gazu tak, jakby tylne koła wbijały się w asfalt i chciały podnieść samochód. Niesamowite uczucie.

Nasz klient po jeździe testowej skwitował to jednym zdaniem: „Panowie, całkowicie inne auto – jestem mega zadowolony …”

Nic w tym dziwnego. Jechaliśmy tym samochodem przed modyfikacji jak i po jej wykonaniu, by zlogować auto, ale również dlatego, że właściciel prosił nas o to, aby odwieźć samochód do niego do domu po skończonej pracy, a tej jak widzicie po opisie było całkiem sporo. Mimo wszystko ogarnęliśmy całość w ciągu jednego dnia roboczego :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #bmwgg20 #bmw3 #bmwchiptuning #chiptuningm40i #bmwchiptuningg20 #bmwb58 #bmwchiptuning #chiptuningslask #chiptuningkatowice #chiptuningpoznan #chiptuningkrakow #serwisbmw #wymianaolejubmwwskrzyibiegow #serwisbmwmostyxdrivexdrv #chiptuningzfskrzynigiegow #stage1stage2 #bmwklimatyzacja #bmwadv5au #bmwfirstedition
Przeczytaj na