BMW G32 6GT 640i na pakiecie FULL w Mobile Coders :).

Zakres:
*CHPTUNUNG silnika Stage 1
Moc
340 KM -> 400 KM
Moment obrotowy
450 Nm -> 580 Nm

*CHIPTUNING Skrzyni biegów ZF8HP
*Montaż systemu antykradzieżowego Author IGLA
*Kodowanie bez limitu dodatkowych opcji
*Aktywacja Carplay dla iPhone

Zakres eksploatacyjnej obsługi:
- serwis olejowy Trzech Króli, olej Penrite 5w40, Ceratec, płukanka i oryginalny filtr oleju
- wymiana filtrów powietrza oraz kabinowego
- wymiana oleju w skrzyni biegów ZF8HP
- wymiana oleju w skrzyni rozdzielczej VTG (xDrive)
- wymiana oleju w przednim i tylnym moście

No i kolejne auto u nas na pełen pakiecik ze wszystkimi modyfikacjami oraz zabiegami obsługi eksploatacyjnej.

Klient oczywiście zainteresowany był modyfikacją silnika oraz skrzyni, ale przed tym chciał bardzo zadbać o kondycje swojego BMW 6 GT. W aucie tym znajdziemy silnik B58, który ma olbrzymi potencjał tubingowy oraz okazał się bardzo udaną jednostką po kątem bezawaryjności, ale nie tylko. Samochód pali niewiele jak na 3.0 R6 w benzynie, jeśli naprawdę się postaramy to spokojnie zejdziemy w okolice 9 litrów na 100 km :).

Ale post nie o tym, by pisać ile auto pali, bo spali tyle ile się wleje ;).
Standardowo odczytaliśmy zawartość sterownika silnika oraz skrzyni biegów, by następnie poddać pliki modyfikacji elektronicznej.
W tym czasie, gdy mapy się "stroiły" my wykonywaliśmy serwis skrzyni biegów, xdrive, napędów przód i tył oraz silnika z filtrami :).

Jeśli chodzi o skrzynie ZF8HP to tutaj wymiana tylko statyczna, odradzamy dynamiczną choć na życzenie i odpowiedzialność klienta.
Przy wymianie oleju wrzucamy również nowiutką miskę z filtrem oleju :).
Oczywiście części tylko oryginalne ZF.

Do silnika wlewamy nasz dedykowany olej Penrite Enviro+ 5w40, ale przed zlaniem starego silnika auto pracuje 10 minut na biegu jałowym z wlaną płukanką do starego oleju. Po zlaniu i wlaniu świeżego oleju dolewamy dodatek Ceratec. Filtr oleju stosujemy zawsze oryginalny BMW OEM, ponieważ mamy pewność, że zagwarantuje on właściwe ciśnienie oleju w każdym momencie.

Olej w skrzyni VTG zalewany jest świeżutkim i oryginalnym płynem, tak jak przed i tylny most. Występują różne rodzaje olejów i trzeba kierować się dokładnie tym co podaje producent, by uniknąć problemów ze skrzynią rozdzielczą xDrive.

Na końcu wymieniliśmy wszystkie filtry.

Następnie zakodowaliśmy wszystko co możliwe, czyli start stop, logo startowe M itp. oraz aktywowaliśmy Carplay.

Po wystrojeniu silnika i skrzyni wgraliśmy oprogramowanie do auta i zlogowaliśmy go na drodze, by upewnić się, że wszystko działa tak jak powinno. Samochód dysponuje teraz mocą 400 KM i momentem obrotowym 580 Nm. To sporo jak na takie autko i radość z jazdy jest od pierwszego wciśnięcia pedału przyspieszenia :).

Skrzyni zmienia biegi niemalże błyskawicznie i dużo płynniej niż na serii.

Piękny i szybki samochód z super silnikiem, bo takie właśnie jest BMW G32.

Bardzo dziękujemy za skorzystanie z naszych usług, życzymy bezpiecznej jazdy :).

#MobileCoders #chiptuning #serwisBMW #penrite #ceratec #zf8hp #moc #carplay
Przeczytaj na