Serwis i kodowanie w jednej idą parze :).
Usług kilka w BMW X G07 M50d by Mobile Coders :)

Jak widać na zdjęciach spotkanie z BMW X7 zaczęliśmy od serwisu olejowego opartego na zestawie 3 Króli.

Samochód jest na gwarancji, jeździ regularnie na serwisy olejowe zgodnie z wytycznymi komputera pokładowego.
Jednak nasz klient wie, że to za mało i takie podejście to pierwszy „gwóźdź do trumny” tego fantastycznego silnika.
Zresztą nie tylko tego, bo tyczy się to wszystkich silników. Dlatego zawsze między interwałem, gdzieś w połowie czyli co mniej więcej 10-12 tys. spotykamy się na serwis olejowy w oparciu o rewelacyjny olej PENRITE ENVIRO+.

Wraz z wymianą zalecamy stosowanie preparatu Penrite Engine Flush.
Jest to płukanka KLASY PREMIUM. \Świetny i szybko działający środek do czyszczenia silnika niezawierający rozpuszczalników, który usuwa osady i zanieczyszczenia silnika. Zawiera cynk dla zwiększenia ochrony przed zużyciem.

Jeżeli już wspomnieliśmy o zużyciu, a raczej ochronę przed nim to przy naszych serwisach stosujemy skuteczny produkt do ochrony silnika jakim jest Liqui Moly CERATEC, który za pomocą technologii ceramicznej ochroni każdy silnik
i elementy narażone na tarcie.
Redukuje on tarcie i zużycie dzięki ekstremalnie stabilnym chemicznie i termicznie wiązaniom ceramicznym. Zapobiega bezpośredniemu kontaktowi metal o metal i dzięki temu znacząco wydłuża żywotność silnika oraz osprzętu. Tyle teorii, którą możecie przeczytać na opakowaniu. A co z praktyką?

Tak wykonany serwis gwarantuje nam doskonałą ochronę na od wymiany do wymiany. Oczywiście mówimy tutaj o wymianie nie tej co 30 tys. km ;).

Swoją drogą taki zestaw możecie kupić w naszym sklepie: https://sklep.mobilecoders.pl/pl/p/Zestaw-Trzech-Kroli-filtr-oleju-BMW-OE-wg.-VIN/45

Przy okazji serwisu olejowego, klient poprosił nas o wymianę klocków przednich, bo już otrzymał komunikat o ich zużyciu. Wraz z wymianą klocków ładnie oczyściliśmy wszystkie elementy i odmalowaliśmy to co wymagało pociągnięcia pędzla :).

Poza serwisem poszedł w ruch komputer czyli kodowania :).
Klient zażyczył sobie m.in. takie kodowania jak:

- wyłączenie dźwiękowego sygnału braku pasów,
- wyłączenie systemu Start Stop,
- wyłączenie ikon pasów na liczniku
- aktywacja animacji ekranu powitalnego z M-Pakiet-u
- aktywacja temperatury opon – było tylko ciśnienie
- zegary Alpina do 330 km/h
- aktywacja dodatkowego wyboru 5 mignięć kierunkowskazem przy lekkim dotknięciu manetki kierunkowskazu
- wyłączenie dźwięku klaksonu w momencie zamknięcia samochodu z pracującym silnikiem
- aktywacja filmów podczas jazdy
- etc.

To nie wszystko. Dodatkowo, w związku z tym, że samochód wyposażony był w system ASSISTED DRIVING VIEW (Driving ASsistant Professional), rozszerzyliśmy jego funkcjonalność o dodatkowe opcje, niedostępne w Polsce i w wielu krajach Europy. Mowa mianowicie o funkcjach:

ADP – Automatyczne dostosowywanie prędkości do ograniczeń
Funkcja, jest składową i rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne dostosowywanie prędkości samochodu w oparciu o znaki drogowe. Kierowca może dostosować system indywidualnie pod siebie i ustawić czy prędkości odczytanie z znaków mają być dostosowane dokładnie do tych wskazanych przez znaki czy mają być większe lub mniejsze. Tolerancja +/- 30km/h w stosunku do znaku.

ARS – Automatyczne reagowanie na sygnalizację świetlną
Funkcja, jest składową i rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne zwalnianie i zatrzymanie pojazdu w przypadku wykrycia czerwonego światła. System też umożliwia ruszenie po wykryciu zmiany światła na zielone.

ARP – Automatyczne reagowanie na pierwszeństwo przejazdu
Funkcja, jest składową i rozwinięciem powyższego ADV, która ułatwia prowadzenie pojazdu poprzez automatyczne informowanie kierowcy dźwiękiem oraz sygnalizacją na zegarach / Head-Up w przypadku zbliżania się do skrzyżowania z nakazem stopu lub ustąpienia pierwszeństwa, jeżeli kierowca nie zwalnia. System za pomocą kamer sprawdza czy ma pierwszeństwo przejazdu lub nakaz stopu, oraz sprawdza otoczenie na skrzyżowaniu.

Wisienką na torcie byłby CHIP-TUNING, jednakże samochód ma zabezpieczony sterownik silnika i chwile jeszcze nasz klient musi poczekać, aż możliwa będzie jego modyfikacja.

#MobileCoders #bmwkodowanie #serwisbmw #penritebmwceratec #ADPARSARP #bmwstartstopfilmy #bmwalpina #chiptuningbmwx7g07
Przeczytaj na