Hybryda od BMW, czyli G30 530e na Chiptuning’u w Mobile Coders 😊.

Wartości przed === >>> po Chiptuning’u:
252 KM === >>> 360 KM
420 Nm === >>> 600 Nm

Zastosowanie napędu hybrydowego ma swój sens w określonych warunkach. Jeżeli ktoś pokonuje bardzo niewielkie dystanse typu do 30-40 km dziennie, to takie rozwiązanie się sprawdza. Doładowujemy sobie auto prądem na co dzień i jeździmy krótkie trasy w mieście, a gdy zajdzie taka potrzeba, to mamy do dyspozycji też silnik spalinowy na dłuższe trasy. Inną interesującą zaletą hybrydy jest fakt, że... jest po prostu mocniejsza od odpowiednika benzynowego 😊.

W tym konkretnym przypadku silnik spalinowy i elektryczny uzyskują moc taką, jak zwykła wersja spalinowa 530i. Jednak w 530e silnik jest fabrycznie bardzo stłamszony, dzięki czemu jesteśmy w stanie uzyskać niesamowite przyrosty 😊.

Z właścicielem auta, Bartkiem, spotkaliśmy się pierwszy raz dość dawno temu, aby uruchomić odczytywanie znaków drogowych. Jest to auto jeszcze sprzed face liftingu, ale już z nowszym systemem iDrive 7. Po upływie około 3 lat, 60 tys. km na liczniku i gwarancji producenta, spotkaliśmy się ponownie, aby tym razem podnieść moc 😊. I była to bardzo dobra decyzja, bo aż szkoda nie wykorzystać potencjału drzemiącego w tym aucie 😊.

Osiągane po Chiptuningu 360 KM i 600 Nm sprawiają, że auto legitymuje się osiągami lepszymi niż bazowe 540i 😉. Auto po modyfikacji Stage 1 jest bez porównania szybsze i szczerze mówiąc to ciężko zostać w trybie elektrycznym posiadając tą wiedzę 😊.

Całość wykonana została w bezpieczny sposób, aby auto mogło cieszyć się bezawaryjnością. Dodatkowo można wspomnieć, że niektóre podzespoły, takie jak skrzynia biegów są znacznie mocniejsze niż w wersji 530i, dzięki czemu są w stanie przenosić większe przeciążenia bez szwanku.

Dziękujemy serdecznie Bartkowi za ponowne skorzystanie z naszych usług i pozdrawiamy 😊.

#MobileCoders #kodowanie #chiptuning #530e #SLI #ZnakiDrogowe #Hybryda #Tuning #G30 #B48
Przeczytaj na