BMW G11 730d CHIP-TUNING oraz kodowania w Mobile Coders :).

CHIP-TUNING

Moc
265 KM -> 310 KM
Moment obrotowy
620 Nm -> 720 Nm

3 litrowy, kultowy, uwielbiany przez wszystkich miłośników niutonometrów diesel, to najsłabsza jednostka montowana w tym modelu jaką możemy kupić w Europie. W innych regionach świata występowały też silniki 2 litrowe i znaczek 725d na tylnej klapie G11 nikogo tam nie dziwił :).

U nas królują oznaczenia 30d i słusznie, bo to naprawdę świetny i trwały silnik.
Pojawią się i tacy, którzy twierdzą, że diesel jest ble, że klekot, że się psują, że są bardziej awaryjne niż benzyniaki.

Oszczędność na jakości oleju, dodatkach olejowych i wydłużanie interwałów olejowych gwarantuje nam problem, którego można w prosty i tani sposób uniknąć poprzez prawidłowe serwisowanie pojazdu, do czego zachęcamy.
Jeżeli jesteśmy już przy okazji oleju, to warto wyjaśnić jeszcze jedną kwestię.
Są osoby, które uważają, że jak wleją super hiper olej + dodatki, wtedy mają „spokój” na dłużej.
Niestety nic bardziej mylnego.

Nawet zaryzykowalibyśmy stwierdzeniem, że lepiej lać „gorszy” olej z aprobatą, ale zmieniać go częściej niż ten „top”, wymieniany w długim interwale.

Najlepiej jednak jest stosować bardzo dobry olej z dodatkami i zmieniać go regularnie. Proste i najlepsze co możecie zrobić dla swojego silnika, a on w zamian odwdzięczy się bezawaryjnością przez długie lata i kilometry.

Takie podejście do tematu, szczególnie zalecamy, jeżeli wymagamy od swojego samochodu nieco więcej. A coś o wyciskaniu ostatnich potów ze swojego auta bardzo dobrze wie nasz nowy klient, zwany przez lokalnych lekarzy „nieśmiertelnym”.

W krótkiej rozmowie podczas modyfikacji opowiedział nam on o swoich incydentach (wypadkach). Naprawdę cud, że się spotkaliśmy :).

Jazda testowa tylko potwierdziła nasze obawy o swoje zdrowie, choć zdaniem naszego samego właściciela, z nami jechał bardzo ostrożnie. Hmm, słowo „ostrożnie” widać może być bardzo względne :).

Dobrze, że wszystko odbyło się w wczesnych godzinach porannych przed porą obiadową inaczej, trzeba by było zrobić czyszczenie tapicerki :).

Poza mocą zakodowaliśmy kilka opcji w tym zegary ALPINA oraz odtwarzanie filmów podczas jazdy. Choć w tym przypadku mamy ogromną nadzieję, że ten ficzer, klient będzie stosował tylko i wyłącznie, gdy będzie siedział na fotelu pasażera.

Wyobraźcie sobie, że niedługo po naszej modyfikacji otrzymaliśmy informacje, że nasz klient wraca już z stolicy, gdzie był załatwić jakąś sprawę. Dodamy, że modyfikacja odbyła się na Śląsku, a my ledwo co dojechaliśmy do kolejnego klienta na naszym terenie. Chyba zdjęcie VMAX w tym przypadku było złym posunięciem :).

Na dobrą sprawę dostaliśmy też informację, że mimo „katowania” samochodu, spala on mniej niż na fabrycznej mocy, co z kolei w przypadku tych silników wcale nas nie dziwi. Dziwi natomiast, że przy aż takim „nieludzkim” :) traktowaniu również apetyt na spalanie spadł.

Pozdrawiamy serdecznie, dziękujemy za miłe spotkanie i życzymy, żeby jednak spotkania co jakiś czas wypadały Panu grafiku dzięki czemu, aż tak nie będzie trzeba się gonić a jedynie rozkoszować komfortową jazdą w tej pięknej „siódemce” :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #zagaryALPINA #YouTube #bmwfilmypodczasjazdy #bmwScreenMirroring #AndroidAuto #chiptuning #chiptuningslask #chiptuningpoznan #chiptuningwielkopolska #chiptuningkrakow #chiptuningwielkopolska #chiptuningśląsk #chiptuningslaskie #stage1 #stage1tuning #programsilnika #carplay #applecarplay
Przeczytaj na