BMW G20 M340i USA – pełna konwersja + zmiana lamp na BMW LASERLIGHT wraz z mapą nawigacji cała EUROPA w jednostce MGU w Mobile Coders.
Ci z was którzy nas śledzą wiedzą dobrze, że niemalże każdego tygodnia wykonujemy pełne i bezpieczne konwersje samochodów z USA, Kanady, Japonii i Korei.
Nie tylko od strony „programowanej”, ale też możemy wykonać wszystko w komplecie wraz z naprawami blacharsko – lakierniczymi.
Tak się składa, że w dalszym ciągu opłaca się sprowadzać samochody z dalekich regionów świata.
To wciąż tańsza alternatywa w stosunku do zakupu BMW w naszym kraju.
Oczywiście bywają i wyjątki, w których klient przeliczył się z naprawą. Dlatego warto wcześniej skontaktować się w tej sprawie z firmą, która będzie przeprowadzała proces konwersji.
Forumowe porady raczej trzeba niestety odrzucać. Tam większość osób nie do końca wie jak to wygląda w danym modelu (nie w każdym samochodzie wygląda to tak samo) oraz podstawowe hasło jakie przyświeca poradą to „jak nie działa wykoduj”.
Jak by mogli wykodowali by wszystko wraz z informacją o tym, że skończyły się hamulce i każdy możliwy błąd w silniku, do tego stopnia, że nawet jak go nie będzie w samochodzie, to nie będzie kontrolki Check Engine.
Kupno takiego samochodu z drugiej ręki, a szczególnie tej to wielka loteria. Dlatego najlepiej sprowadzić samochód na własną rękę korzystając z usług firm zajmujących się takimi kwestiami, a naprawę wykonać w zaufanym warsztacie.
Tak też zrobił Paweł, nasz klient. Tutaj wszystko było książkowo bez „oszczędności”. Wszystko zgodnie z sztuką. Swoją drogą samochód nie był też „umęczony” co usprawniło proces jego naprawy i tutaj finansowo się wszystko zgodziło, nie było niespodzianek.
Nawet wjechały lepsze lampy niż były fabrycznie, bo przy okazji naprawy nasz klient zainwestował w komplet BMW LASERLIGHT, który zakodowaliśmy przy okazji konwersji 🙂.
Sama konwersja wykonywana została za pomocą specjalnego, oryginalnego kodu konwertującego BMW, zakupywanego specjalnie pod VIN samochodu.
Dzięki temu Paweł może się cieszyć w pełni działającą nawigacją całej Europy jak również wyświetleniem znaków drogowych, które nie działają, jeżeli nie aktywujemy nawigacji.
Najistotniejsze jest jednak to, że konwertując samochód w ten sposób nie ma obawy przed uszkodzeniem najdroższego elementu jakim jest jednostka nawigacji, dlatego zawsze bierzemy PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ za swoją pracę i w razie awarii na własny koszt naprawimy lub wymienimy jednostkę.
Wiemy jednak, że robiąc to „zgodnie z sztuką” taka awaria nie nastąpi.
Kosztuje to oczywiście nieco więcej, ale dzięki temu nie ryzykujemy na samochodach klienta.
Czy poszlibyście do dentysty, który pierwszy raz będzie komuś zaglądał w usta? Zapewne nie, więc prosimy o czujność zanim udacie się na konwersje do kogoś, kto zachęci was atrakcyjną ceną usługi nie mając pewności, że wszystko się uda, a w przypadku niepowodzenia zwyczajnie Was pożegna i powie, że wróci „kiedyś” z rozwiązaniem.
Dlaczego o tym piszemy? Ostatnimi czasy mamy wiele poprawek konwersji, gdzie klient został pozostawiony na lodzie z awariami, których usunięcie często było kilkukrotnie droższe niż wykonanie najdroższej możliwej pełnej konwersji.
Wracając do samochodu klienta, wykonaliśmy konwersję poprawnie i zgodnie ze sztuką. Obejmowała ona:
- zakodowanie lamp i modułów BMW LASERLIGHT (retrofit)
- wykodowanie świateł obrysowych (side marker), oczywiście ich nie było w lampach, gdyż zostały dostarczone lampy z Europy, ale to nie oznacza, że można o tym zapomnieć. W innym przypadku byłby błąd, gdyż samochód próbował by świecić światłem, którego nie ma w lampie.
- zakodowanie tylnego światła przeciwmgłowego,
- aktualizacja oprogramowania nawigacji do najnowszej wersji CAŁA EUROPA
- zmiana częstotliwości fal radiowych na EUROPĘ,
- aktywacja języka PL – spolszczenie całego systemu,
- ustawienie regionu DVD EU dla celów oglądania filmów DVD,
Dziękujemy Pawle za zaufanie i możliwość pracy z Twoim fajnym samochodem. Do zobaczenia na modyfikacji silnika? 🙂
#MobileCoders #bmwkodowanie #konwersjaBMWusa #BMWMGUmapa #ConnectedDriveUSAPL