Mercedes AMG GT 4-door Coupé 63 S, czyli najdłuższa nazwa, ale najkrótszy czas do setki 😉.

Efekt chiptuning’u (przed => po):
640KM === >>> 720KM
900Nm === >>> 1000Nm

Nie da się ukryć, że marka, z którą mamy najwięcej wspólnego i którą najbardziej cenimy to BMW, jednak po kilkugodzinnym obcowaniu z Mercedesem AMG GT 4-door Coupé 63 S jesteśmy pod mega pozytywnym wrażeniem 😉.

Auto jest pięknym czterodrzwiowym Coupé, które łączy kilka aspektów – osiągi, stylistyka i komfort. W środku jest bardzo wygodnie, choć osoby wyższe nie będą miały z tyłu zbyt dużo miejsca, jednak w zasadzie nie tym się zajmowaliśmy 😊. Auto jest bardzo komfortowe, oczywiście to nie jest S klasa, ale biorąc pod uwagę swoją charakterystykę to nie mamy co tutaj zarzucić.

Prawdziwym clue programu są osiągi tego auta, bo to najmocniejszy stricte spalinowy Mercedes z silnikiem V8 pod maską. I chyba nie tylko Mercedes, bo ciężko nam znaleźć spośród niehybrydowej konkurencji równie mocne auto. Audi RS7, BMW M8 Competition, czy Prosche Panamera są blisko, ale jednak z tyłu. Podczas jazd testowych Mercedes zrobił na nas niesamowite wrażenie przede wszystkim, jeśli chodzi o właściwości jezdne.

Zaczynając od samego startu – Launch Control działa perfekcyjnie, praktycznie bez żadnego uślizgu opon auto jedzie pełną parą do przodu. Prowadzi się świetnie, precyzyjnie i naprawdę nie czuć ponad 2-tonowej wagi tego dużego pojazdu.
Pomimo faktu, że auto dysponuje wspaniałą dynamiką, to mamy do czynienia jeszcze z niewykorzystanym potencjałem. Dlatego właśnie przyjechaliśmy do naszego klienta, aby uwolnić jeszcze to co się da 😊. Po trochę dłuższych, bardziej intensywnych testach, udało się osiągnąć zadowalające rezultaty. Po naszej modyfikacji Stage 1 silnika, auto osiągnęło moc 720 KM oraz okrągłe 1000 Nm momentu obrotowego 😊.

Przekraczając taką okrągłą liczbę bariera psychologiczna została przełamana, natomiast w praktyce auto stało się jeszcze bardziej szalone i agresywne. Co ciekawe, napęd w dalszym ciągu radził sobie z bezbłędnym startem od zera. Tym razem jednak czuć było jeszcze większe przeciążenia, ponieważ organy wewnętrzne wyraźnie przykleiły się do oparcia fotela 😊. Auto prze bez wytchnienia do 200km/h i jeszcze więcej, nie tracąc animuszu. Doświadczenie z tej jazdy to mieszanka zachwytu i niedowierzania 😉.

W każdym razie oddaliśmy auto klientowi, który również jest usatysfakcjonowany osiągami swojego Mercedesa 😊.

Dziękujemy za ponowne skorzystanie z naszych usług i pozdrawiamy 😊.

#MobileCoders #Mercedes #AMG #Chiptuning #4door #GT #63S #stage1 #tuning #kodowanie #AudiRS7 #BMWM8 #PorschePanamera #1000Nm
Przeczytaj na