Bliżej F90 niż G30 – Metamorfoza G30 525d zmiana w Mobile Coders. Zmiana lamp na LCI to nie wszystko 😊.

Sławka znamy od bardzo dawna. Gdy pierwszy raz spotykaliśmy się na montażu zabezpieczenia antykradzieżowego IGLA oraz aktywowaniu CarPlay, samochód wyglądał zupełnie inaczej.
Był zwykłym, „szarym” BMW G30 jakich obecnie wiele na drogach. Obecnie, bo wtedy była to nowość na naszym rynku.

Sławek sukcesywnie upiększał swoje cacko. Oczywiście modyfikacje zaczęły się od silnika. To wersja” rarytas”, że tak można powiedzieć, bo te silniki, a mowa o wersji 525d 231 KM, były produkowane w G30 zaledwie rok, a wycofali je ze względu na ekologię.

Po silniku przyszedł czas na skrzynie biegów, na którą klient się zdecydował jak tylko pojawiła się taka modyfikacja w naszej ofercie. Później, nasz „poleciał już grubo”.
Wnętrze z M5, folia, koła itp. Generalnie dzisiejszy stan samochodu zupełnie nie przypomina tego, który opuścił fabrykę i który pamiętamy podczas naszego pierwszego spotkania.

Samochód prezentuje się bosko. Naprawdę bosko.
Konia z rzędem temu, kto na drodze zorientuje się, że to jest G30 w dieslu.
Dodamy jeszcze do tego fakt, że samochód oczywiście ma aktywny wydech i brzmienie jest fenomenalne.

Wiemy, że zaraz znajdą się osoby negujące takie modyfikacje, ale przyznać trzeba szczerze, że cały samochód zrobiony jest z mega gustem, nie ma tandety, ani tuningu by Aliexpressss.

Wszystko w miarę możliwe oryginał. Zrobione z smakiem.
Samochód zadbany w świetnym stanie.
Naprawdę, żal będzie go pewnie właścicielowi sprzedawać.

A co do sprzedaży, to chyba nie nastąpi to prędko, bo w głowie Sławka zrodził się kolejny pomysł do modyfikacji, a mianowicie zmiana tylnych lamp na LCI :).

Zatem spotkaliśmy się na kilka godzin, po których „pupa” samochodu nabrała nieco zgrabności i świeżości. Przyznacie, że lampy tył LCI robią niesamowitą robotę, jeżeli chodzi o wygląd i świeżość samochodu.
Cała operacja zajęła ok 3h. Do zmiany były lamp + oczywiście wiązka i niezbędne kodowanie.

Co do samych lamp to oczywiście montujemy tylko i wyłącznie nowe z ASO BMW OE.
W przypadku lamp LCI należy zachować szczególną ostrożność na portale aukcyjne. Większość z nich to lampy z CHIN, nie do odróżnienia od oryginalnych, poza tym, że po roku będziecie mieli z nimi problemy...

Mieliśmy już okazje pracować z takimi „podróbkami”, gdy klienci za wszelką cenę chcieli zrobić modyfikacje jak najtańszym kosztem i kupowali takie lampy. Efekt był taki, że lampy wypalały się po kilku miesiącach robiąc zwarcie w module BDC. A ceny lamp były naprawdę zbliżone do cen z ASO. Odradzamy. Jeżeli klient wykonuje całą usługę u nas a my dostarczamy oryginalne lampy, istnieje również opcja pozostawienia starych lamp u nas w rozliczeniu. Taka opcja jest całkiem korzystana i z takiej opcji skorzystał nasz klient.

Zastanawialiśmy się co jeszcze można poprawić w tym samochodzie. Szczerze nie mamy zielonego pojęcia, ale znając Sławka, z czasem znajdzie się jeszcze coś co da się „apgrejdować” :).

Pozdrawiamy Cię Sławku serdecznie i dzięki za spotkanie :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #zmianalampLCIG30 #bmwupgrade #bmwg30tuning
Przeczytaj na