Największa limuzyna od VW z podstawowym silnikiem w Mobile Coders 😊.

Efekt Chiptuning’u (przed => po)
150 KM === >>> 190 KM
320 Nm === >> 420 Nm

Flagowa limuzyna Volkswagena dostępna jest w wielu wersjach silnikowych, jednak żadna z nich nie przekracza magicznej bariery 2l pojemności i 4 cylindrów 😊.

Jako ciekawostka występuje też jedna wersja z silnikiem benzynowym 1,5l TSI wyposażona w 1 cylinder mniej, na szczęście jest to raczej rzadko spotykane zjawisko w tych autach 😊.

Najczęściej mamy do czynienia z 2-litrowymi diesel’ami w wersji 190KM, ale w tym wypadku mamy wersję podstawową – 150KM.
Nie jest to oczywiście demon prędkości, ale jego podstawową zaletą jest to, ze ma potencjał do Chiptuning’u 😊.

Pan Michał kupując auto kierował się przede wszystkim dobrym stosunkiem komfortu i ekonomii, co w tym aucie dosyć dobrze wychodzi.
Biorąc pod uwagę fakt, że tak duża limuzyna waży całkiem niewiele, bo około 1600kg, to w zasadzie można uzyskać także zadowalające osiągi do codziennej jazdy z niedużej jednostki. Właściciel auta nie boi się modyfikacji, w zasadzie od momentu zakupu już to planował, dlatego zwrócił się do nas z prośbą o jej wykonanie 😊.
Przyjechaliśmy zatem z samego rana i zaczęliśmy działać 😊.
Auto z drugiej ręki, ale o znikomym przebiegu około 60tys. km nie przejawiało żadnych oznak problemów. Wykonaliśmy więc modyfikację Stage 1 silnika i ruszyliśmy przeprowadzić badania empiryczne 😊. Po testach dynamicznych okazało się, że to już nie jest taki spokojny wóz, a całkiem sprawnie i elastycznie poruszająca się limuzyna.

Różnica w osiągach jest diametralna, co czuć od pierwszych chwil obcowania z pedałem gazu. Dodatkowe 40KM i około 100Nm to bardzo konkretny wzrost względem bazowych wartości, a to objawia się w nieporównywalnie lepszej dynamice i elastyczności, co pan Michał również zauważył i docenił 😉.

Dziękujemy panu Michałowi za skorzystanie z naszych usług i pozdrawiamy serdecznie 😊.

#MobileCoders #kodowanie #chiptuning #VW #Arteon #TDI #20diesel #tuning #VAG
Przeczytaj na