BMW 530e iPerformance G30, czyli 2 litry z olbrzymim potencjałem, który może zaskoczyć niejedno sportowe auto, na modyfikacji w Mobile Coders :).

CHIPTUNING Stage 1
Moc
252 KM -> 360 KM
Moment obrotowy
450 Nm -> 580 Nm

BMW G30 530e, czyli Plug-in hybrid to samochód, który zasługuje na uwagę i na dobrego Stage'a 1 :). Wśród kierowców, którzy nie lubią pod maską 4 cylindrów, a prawdziwe BMW zaczyna się od 6 cylindrów na pewno zdziwiliby się jego możliwościami ;).

W aucie znajdują się 2 silniki, jeden to spalinowy 2.0 o mocy 184 KM i 320 Nm, a drugi to elektryczny, który generuje moc 95 KM i 250 Nm. Sumaryczna moc to 252 KM i 450 Nm.

Sporo nie sporo, nie jest źle, silnik elektryczny ładnie wspomaga spalinówkę i sprawia, że samochód jeździ o niebo lepiej niż standardowa 530i o tej samej mocy.
Za mały minus auta można uznać jego wagę. W stosunku do 530i jest ona wyższa o ok 220 kg, ale przyspieszenie jest identyczne jak w tej pierwszej. Tutaj robotę robi wspomaganie elektryczne.

Jednak, jeśli zamierzamy zrobić modyfikację to uzyskamy genialne parametry, a moc przełoży się bezpośrednio na satysfakcję z jazdy, który wzrośnie o 300%.

Auto pracuje oczywiście ze skrzynią ZF 8HP, która radzi sobie z autem świetnie i jest odpowiednio wzmocniona, bo przeniesie bez żadnych problemów nawet 850 Nm, jeśli byłoby to konieczne.

Po wykonaniu naszej modyfikacji Stage 1 samochód przyspiesza o ponad 1 s. szybciej do pierwszej setki. Jest to czas na poziomie 5.1 s., pod warunkiem, że mamy dobrą przyczepność i dobre opony.

Po jeździe testowej jak zawsze auto spełnia oczekiwania kierowcy, nie może być inaczej, jest po prostu „petarda”.

Każdemu polecamy taki zabieg, aż żal nie wykorzystać takiego potencjału.

Dziękujemy za zaufanie i pozdrawiamy Macieja 😊.

#MobileCoders #chiptuning #bmw530e #iperformance #pluginhybrid #bmwkodowanie #serwis
Przeczytaj na