Muscle Car by BMW – THE 8, czyli BMW 840i i CHIP-TUNING w Mobile Coders :).

CHIP-TUNING silnika
Moc
340 KM -> 400 KM
Moment obrotowy
500 Nm -> 580 Nm

BMW serii 8 to ciekawa mieszanka przykuwająca wzrok. Stanowi idealne połączenie nowoczesnego sportowego stylu i komfortowego luksusu.

Naszym zdaniem mistrzostwo świata i jeden z najlepiej prezentujących się samochodów, którym pojedziemy wygodnie na wakacje, a i stanąć obok jakiegoś „M” nie będzie nam wstyd.
Ba, nawet niektóre „M-ki”, wyglądają bardziej łagodnie i mniej mocarnie od „ósemki”, której bliżej jest do Muscle Carów niż do serii „M”.

Oczywiście pojawiają się i głosy krytyki, że to samochód „ni jaki”, ale to chyba bardziej takie sabotowanie samego siebie, bo samochód ze względu na swoją cenę, super przystępny nie jest.

Tak czy siak, nie ma wątpliwości, że wnętrze jest pięknie wykończone i imponująco dopracowane, z najnowszą wersją systemu informacyjno-rozrywkowego BMW iDrive 7.
Duży bagażnik sprawia, że autko jest naprawdę praktyczne. Pomieści bowiem więcej niż neseserek prezesa kompani węglowej :).

BMW serii 8 jest oferowane w kilku wariantach. Jako dwudrzwiowe Coupe, czterodrzwiowa wersja Gran Coupé z wydłużonym rozstawem osi i kabriolet, który znajduje się na szczycie oferty firmy.
Zatem, gdy w portfelu wszystko się zgadza, każdy znajdzie coś dla siebie :).

Z silników też mamy w czym wybierać, choć tutaj z oczywistych powodów mamy mniejszy pole do popisu niż przykładowo w BMW serii 5.
Możemy zapomnieć o 2 litrowych wariantach mocy zarówno w przypadku benzyn jak i diesli.
Tutaj zabawa zaczyna się od 6 cylindrów no i bardzo dobrze.
Sylwetka samochodu chcąc, nie chcąc zobowiązuje do osiągów. Zatem nie ma nic poniżej 300 KM.

Najczęściej mamy przyjemność pracować z odmianą M850i. To idealny silnik do tego samochodu. Nieźle sprawuje się też 840d. W tej wersji po modyfikacji 400 KM/800 Nm daje naprawdę niesamowite i zupełnie wystarczające wrażenia z jazdy.

My mieliśmy tym razem przyjemność pracować z wersją 840i, która też nie ma się czego powstydzić nawet w serii.

Prezentowany w poście samochód należy do naszego klienta, któremu modyfikowaliśmy też BMW X7 30d, w którym, zamontowany przez kogoś BOX nie zdał egzaminu i wylądował w koszu.

Swoją drogą, całkiem ciekawy post, naszym zdaniem, warty przeczytania. Link do niego poniżej:
https://www.facebook.com/bmwkodowanie2017/posts/3311438872514759

O modyfikacji słów kilka :).
Została ona wykonana oczywiście bezinwazyjną metodą BENCH, taką, jaką robimy większość nowych samochodów. Czyli wpięcie się bezpośrednio do fabrycznych wtyczek samochodu.
Kolejny krok modyfikacji to odczyt zawartości sterownika silnika, jego modyfikacja na tej właśnie bazie i wgranie do sterownika.

Etap końcowy to oczywiście jazda testowa z klientem, weryfikacja logów pojazdu i jego zachowania na drodze, no i oczywiście reagowanie na odczucia, które przekazuje nam na bieżąco klient.

Tutaj jak zwykle bez niespodzianek, czyli pełne zadowolenie klienta, tak jak było w przypadku wspomnianego BMW X7 :).

Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningbmwg8G15 #bmwbox #840i
Przeczytaj na