BMW F44 228iX na chiptuning’u

231 KM === >>> 270 KM
350 Nm === >>> 420 Nm

Nieistniejący i niewystępujący… a jednak u nas jest 😊. Model BMW F44 Gran Coupe w wersji 228iX, czyli z dwulitrowym silnikiem benzynowym. W Europie mamy wersjie dwulitrowe, ale jest straszna przepaść między umiarkowaną, „cwyilną” wersją 220i o mocy 178KM a prawdziwym gokartem, jakim jest M235i o mocy 306KM. Możnaby wypełnić tą przestrzeń właśnie taką wersją 228i (lub nieco częściej u nas spotykane oznaczenie 225i – bardziej po europejsku 😊).

Nie ma takiej opcji u nas, póki co, dlatego jak ktoś chce to musi sobie sprowadzić właśnie takie oto BMW 228iX. Tutaj mamy do dyspozycji w serii 231 KM, które w sam raz wypełnia pustą plamę w hierarchii. Autko charakteryzuje się dobrymi właściwościami jezdnymi jak i nienajgorszą dynamiką, ale mamy tu do wykorzystania też sporo potencjału.

Wcześniej w tym aucie wykonaliśmy konwersję na warunki europejskie, czyli rzeczy związane z multimediami – języki europejskie, fale radiowe parzyste, mapa nawigacji cała Europa, a także wykonaliśmy wiązkę do tylnych świateł i zakodowaliśmy je. Auto zostało zarejestrowane, zostało przetestowane na drodze w codziennej jeździe, a następnie ponownie do nas trafiło na zabieg zwiększenia mocy 😊.

Pod koniec pracy przeprowadziliśmy sprawdzenie parametrów pracy i wszystko było w jak najlepszym porządku. Zmodyfikowaliśmy zatem software silnika, co zaowocowało dodatkowymi 40 KM, co daje niesamowitego kopa. Dzięki temu w górnych partiach obrotów auto jest nie do poznania i daje znacznie więcej frajdy, zbliżając się dość blisko do topowej wersji M235I 😊.

Dziękujemy serdecznie właścicielowi za ponowne skorzystanie z naszych usług, pozdrawiamy i do zobaczenia 😊.

#MobileCoders #chiptuning #F44 #GranCoupe #228iX #kodowanie #tuning #B46 #B48 #benzyna #USA #Konwersja
Przeczytaj na