M Power Service, czyli BMW F90 M5 oraz F85 X5M 😊.

Dziś przedstawiamy serwisy aut BMW z serii M.

Traf chciał, że obydwa prezentowane dziś auta były obsługiwane tego samego dnia 😉.

Pierwszym z nich było BMW M5 F90 w wersji Competition, która należy do pana Michała.

Wcześniej już spotykaliśmy się na naprawach elektrycznych oraz na chiptuningu 😉.

Tutaj w grafiku mieliśmy tylko szybką wymianę oleju silnika przy użyciu oleju Penrite HPR 0.

Poprzednia wymiana była dokonywana jeszcze przez poprzedniego właściciela i upłynęło od niej około 10 tys. km.

Widać, że olej wygląda jeszcze nie najgorzej, choć można by jeszcze trochę skrócić interwał.

Następne auto to BMW F85, czyli X5 spod znaku M z silnikiem tej samej rodziny o oznaczeniu S63. Tutaj zakres naszych działań był sporo szerszy, ponieważ wykonaliśmy najważniejsze wymiany eksploatacyjne, czyli:
- wymiana oleju silnika Penrite HPR 0 z filtrem oleju,
- wymiana filtrów powietrza,
- wymiana filtra kabinowego,
- wymiana świec zapłonowych,
- wymiana kompletnych hamulców przednich i tylnych.

W tym aucie olej silnika był wymieniany około 20 tys. km wcześniej, co można było po nim poznać. Auto było dotąd serwisowane według wskazań komputera, co jest zdecydowanie zbyt rzadko, szczególnie w przypadku aut ze znaczkiem M.

Dodatkowo oprócz filtrów i świec zaszła konieczność wymiany kompletnych hamulców z przodu i z tyłu – zestaw oryginalnych, nawiercanych tarcz z klockami, sworzniami, sprężynkami, a także ze szczękami hamulca ręcznego.

Koniec całego układu hamulcowego był już bardzo bliski, zresztą wyraźne było piszczenie podczas hamowania, więc nie było na co czekać.

Po przeprowadzeniu niezbędnego serwisu, hamulce znów odzyskały blask (dosłownie i w przenośni 😊).

Dziękujemy obydwu panom za skorzystanie z naszych usług i do zobaczenia ponownie 😊.

#MobileCoders #BMWkodowanie #Mpower #M5 #X5M #F90 #F85 #Hamulce #klocki #tarcze #Serwis #olej #Penrite #Ceratec #EngineFlush #service #świece #sparkplugs
Przeczytaj na