Audi SQ7 4.0 TDI 435 hp + mocny elektryk = połączenie idealne, a wszystko to w Mobile Coders :).

CHIP-TUNING silnika i skrzyni biegów
Moc
435 KM -> 500 KM
Moment obrotowy
900 Nm -> 1000 Nm

Zwykle jest tak, że swoją przygodę zaczynamy od jakiegoś modelu samochodu, później zmieniamy na coraz to inne i trafiamy na taki egzemplarz, który staje się niejako wyznacznikiem naszego standardu jakiego oczekujemy. Nigdy nie chcemy "schodzić niżej".

W kolejnych samochodach, które nabywamy, mając niejako wypracowany swój wzorzec minimalnych oczekiwań, weryfikujemy go dogłebnie w realu.
Mamy odniesienie w porównaniu ze starym jeśli chodzi o jakość wykonania, dynamikę, prowadzenie czy komfortu podróżowania. Najczęściej oczekujemy czegoś kompletnie innego np. przesiadając się z cywila na Mkę spodziewamy się efeku WOW, w przypadku tej samej klasy, ale modelu o zbliżonych parametrach, co najmniej lepszych wrażeń.

Nasz klient, z którym mieliśmy ogromną przyjemność już wcześniej współpracować, zaprosił nas ponownie do siebie na realizację zlecenia.

Właściciel bohaterki niniejszego posta, czyli Audi SQ7, jest człowiekiem, który wymaga od samochodów tego co producenci deklarują przy ich sprzedaży. I o ile jest skłonny na kompromis w ewentualnych rozbieżnościach, to nie godzi się na ewidentne ich wpadki.

Żeby była jasność, przez lata był on w posiadaniu wielu samochodów z tzw. wyższej półki Premium i to nie w podstawowych konfiguracjach, ani z najsłabszymi silnikami.
Całego przekroju samochodów nie będziemy oczywiście tutaj wymieniać, ale dla zobrazowania wspomnimy tu o F01, G11, Q8, X6 M50i itp.
Do tego dochodzą jeszcze sportowe elektryki z min. momentem obrotowym 1000 Nm, które urywają głowę przy przyśpieszaniu 😉. Także było czym wyprzedzać.

Poprosił nas więc o poprawienia osiągów i likwidację tzw. laga związanego ze standardami emicji CO2. Ku naszemu zdziwieniu z całej stajni mocnych samochodów, zostały dwa najnowsze baaardzo mocne elektryki oraz „stare” SQ7. Heeee?

Przecież przewinęły się już SQ8 czy X6M50i, a teraz powrót do SQ7 i to jeszcze starszego modelu?

No tak argumentów przemawiających za starszymi modelami to m.in. takie, że nowe testujemy na własnej skórze i zawodzi nas troszkę jakość ich wykonania, częstsze awarie i nieszczęsne wizyty w ASO, a obsługa klienta u niektórych daje wiele do życzenia, niektóre auta też są po prostu „bezsensowne” pod względem jakości, komfortu i dynamiki.
Oczywiście to są argumenty subiektywne i każdy ma inna listę, którymi podejmuje decyzje podczas kupna samochodu. Jednak głównie wszystko tyczy się JAKOŚCI.

Nasz klient jako daily car'a, hehehe modne słowo, używa mocnego elektryka, który w zupełności zaspokaja jego potrzeby przemieszczania się, natomiast gdzieś dalej korzysta z Audi.

Dlaczego Audi (to oczywiście wybór klienta), ponieważ przez te wszystkie lata posiadania różnych samochodów ten model spełnia wszelkie oczekiwania i jest bardzo dobrym kompromisem pomiędzy komfortem, a dynamiką jazdy.
To auto naprawdę ma dwa oblicza, jedno to duży, komfortowy i uniwersalny SUV, a drugie? Jak myślicie jak się odpycha 1000 Nm z napędem Quatro?
Nie ma co myśleć trzeba się przejechać i poczuć to na własnej skórze.

Co do osiągów to wiecie motor spalinowy, a elektryczny to dwa różne światy, ale w tym garażu od teraz żaden pojazd nie schodzi poniżej 1000 Nm momentu obrotowego.
Co Wy na to? Gruuubo, prawda?

Właścicielowi gratulujemy nie tylko doskonałego samochodu, ale ciekawego podejścia do różnych aspektów motoryzacji.
Pozdrawiamy serdecznie :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #audistage1 #stage1 #AudiSQ7 #AudiSQ740TDi #chiptuningDDE #chiptuningEGS
Przeczytaj na