Rodzinne modyfikacje w BMW 118d oraz Audi A6 2.0TDI 😊

Efekty chiptuning’u (przed => po ):
BMW F20 118d:
150 KM === >>> 190 KM
320 Nm === >>> 400 Nm

Audi A6 C7 2.0 TDI:
163 KM === >>> 200 km
350 Nm === >>> 430 Nm

Bracia Mariusz i Mateusz zakupili nowe auta (choć krążące w obiegu rodzinnym 😉 ) i postanowili je nieco ulepszyć 😉. Oba są dość różne, konkurencyjnych marek, ale z dwulitrowym silnikiem diesel’a pod maską sprzężone z manualną skrzynią biegów. Pierwsze z nich to BMW serii 1, w rzadko spotykanym kolorze Valencia Orange. Zdecydowanie jest to element, który przykuwa uwagę i robi mega pozytywne wrażenie.

Zakres naszych działań w tym aucie był szeroki i obejmował
• Aktualizację sterowników całego pojazdu,
• Aktualizację danych nawigacyjnych do najnowszej dostępnej wersji,
• Chiptuning silnika,
• Kodowanie (część z poniższych możliwości):
-domyślnie wyłączony system start-stop,
-wyłączenie sygnału brak zapiętych pasów,
-aktywacja wskaźników sportowych,
-zmiana koloru wskaźników sportowych na takie z wersji M,
-aktywacja logo startowego M na ekranie nawigacji,
-aktywacja cyfrowego licznika prędkości na liczniku,
-wyłączenie funkcji, która przerywa zamykanie szyb automatycznie, gdy drzwi są otwarte,
-aktywacja wyświetlania temperatury obok ciśnienia,
-aktywacja automatyczne składanych lusterek bez czasu zwłoki,
-aktywacja możliwości włączania i wyłączania świateł do jazdy dziennej z poziomu menu iDrive

BMW dostało dawkę najnowszych aktualizacji sterowników jak i nawigacji. Na podstawie najnowszego oprogramowania sterownika silnika wykonaliśmy modyfikację, która miała na celu zwiększenie mocy.
Jak już zdążyliśmy się przyzwyczaić silniki BMW o oznaczneiu B47 poddają się bardzo posłusznie temu zabiegowi, czego efektem jest odczuwalnie lepsza dynamika, co potwierdził właściciel auta z uśmiechem na twarzy 😉.
Drugie auto, czyli Audi A6 C7 2.0 TDI poddaliśmy podobnym działaniom co BMW, czyli przede wszystkim:
-aktualizacja systemu MMI,
-aktualizacja danych nawigacyjnych,
-oczywiście chiptuning silnika 😊

Auto prezentuje się również znakomicie w pakiecie S-line co daje mu charekter. Przyrosty w dwulitrowcu od Audi kształtują się na podobnym poziomie, co w jedynce, jednak tutaj każdy koń mechaniczny jest zdecydowanie ważniejszy 😉.

Dodatkowe 40 KM oraz 80 Nm robi różnicę w dużym aucie, jakim jest A6 C7 Avant i finalnie około 200 KM oraz 430 Nm zapewnia znacznie lepszą dynamikę i bardziej komfortową jazdę 😉.

Dziękujemy serdecznie obydwu klientom za skorzystanie z naszych usług, za zaufanie i za miłe spotkanie 😊. Pozdrawiamy serdecznie 😊.

#MobileCoders #BMW #Audi #A6C7 #20TDI #F20 #118d #ValenciaOrange #Sline #chiptuning #kodowanie #aktualizacja #soft #navi #nawigacja
Przeczytaj na