A o to kolejne prace warsztatowe, w której udział biorą:

- Nowitkie BMW G05 M50d na pierwszej wymianie oleju ok 2k km z użyciem oczywiście zestawu "Trzech Króli" czyli oleju Penreite, płukanki oraz Cerateca :).

- BMW X4 F26 na doposażeniu w orygianlny hak holowniczy elektrycznie rozkładany

- BMW G12 750xd, czyli najdłuższa siódemka na pełnym serwisie olejowym z uzyciem zestawu "Trzech Króli", czyli jak wyżej, olej Penrite, Ceratec i Flush :). Oprócz tego wymiana klocków tył BMW OE.

- BMW F31 320d na serwisie olejowym + wymiana odbojów tylnych amortyzatorów. Wymiana olejowa oczywiście na naszym dedykowanym zestawie z olejem Penrite, Cerateciem i Flushem :).

- BMW 518d G30 na modyfikacji Stage 1, którą opiszemy niebawem

- BMW G31 530xd na wymianie kolektora ssącego oraz modyfikacji CHIPTUNING Stage 1 skrzyni i silnika. Dodatkowo aktywacja Carplay oraz kodowania, to również opiszemy wkrótce szczegółowo.

Tak swoją drogą co myślicie o wymianie oleju do 3k km i poźniej już co 10k km? :). Czy jest to dla Was przerost formy nad treścią. W prezentowanej G05 m50d po zlaniu starego oleju (przebieg 1.800 km) już była znaczna ilość opiłków w filtrze.

Dajcie znać w komentarzu jak dbacie o swoje auta i czy z nowym autem zrobilibyście identycznie, czy może czekali następne 25.000 km na wymianę w ASO? :).

Pozdrawiamy Was serdecznie.

#MobileCoders #serwisBMW #bmwG05 #x5 #m50d #bmwF26 #hakholowniczy #doposażenie #retrofit #serwisolejowy #przeglad #bmwg12 #bmw750d #320d #chiptuning #g31 #530d #naprawaBMW #mechanikaBMW #penrite #Enviro #ceratec
Przeczytaj na