Grzech „zmodyfikować”, a żal tego nie robić.
CHIP-TUNING BMW 518d G30 w Mobile Coders :).

CHIP-TUNING silnika
Moc
150 KM -> 220 KM
Moment obrotowy
360 Nm -> 460 Nm

Są takie wersje silnikowe, a raczej „odmiany oprogramowania” wersji silnikowych w których modyfikacja, mimo istniejącej gwarancji, jest warta grzechu.

Na pewno jednym z tych silników jest 2 litrowy diesel B47 o oznaczeniu 18d.

W prezentowanej limuzynie niemieckiego koncerny BMW, właśnie gości taki silnik.
Fabryczna moc 150KM jest tutaj ewidentnie nie wystarczająca. Samochód oczywiście „jedzie”, ale co to za jazda. Męczy się zarówno on jak i jego właściciel. Nie pomogą tutaj żadne „zdrowaśki”, ale istnieje na szczęście zakazany owoc, po który należy sięgnąć mimo, „potępienia gwaranta” :).

Po modyfikacji samochód dostaje „drugie życie”. Dosłownie i w przenośni. Pomijając samą reakcję na gaz, która zawsze w zmodyfikowanych samochodach jest dużo lepiej odczuwalna to tutaj, dodatkowy przyrost 70KM i 100Nm to naprawdę sporo.

Gdyby zakryć oczy kierowcy i włożyć go do takiego zmodyfikowanego samochodu, nigdy by nie zgadł, że to jego samochód po modyfikacji. Tutaj zawsze oczekiwania klientów odnośnie modyfikacji są sporo niższe od tego co otrzymują.

Szalenie lubimy robić właśnie te wersje, bo wiemy, że uśmiech klienta będzie długo gościł na jego twarzy.

Na szczęście 18d jest bardzo dużo na rynku, i to w wielu modelach, od BMW serii 1 począwszy. Wszystko to, ze względu na atrakcyjną cenę samochodów z tą „zduszoną fabrycznie” wersją 2 litrowego diesla.

Dziękujemy za miłe spotkanie i niespotykane „drifty” na rondzie 518d :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #bmw518dg30g31 #chiptuning518dB47
Przeczytaj na