F10 520d LCI na chiptuning’u w Mobile Coders 😊.

Wartości mocy i momentu obrotowego przed = > po modyfikacji:
184 KM === >>> 220 KM
380 Nm === >>> 440 Nm

Wbrew wielu opiniom, dwulitrowe silniki diesel’a o oznaczeniu N47 nie są złymi jednostkami, powiemy nawet, że to bardzo udane silniki.

Oczywiście, trzeba pamiętać o wymianie rozrządu (co właściciel opisywanego dziś auta zrobił świeżo po zakupie 😊), ale poza tym są to jednostki raczej bezproblemowe, dynamiczne i trwałe.

Interwał wymiany rozrządu zalecamy ustalić na około 150-200tys. km. Znamy przypadki gdzie auta mają dwukrotnie wyższy przebieg na deklarowanym oryginalnym rozrządzie, jednak jest to już ryzyko i sprawdzanie jego granic wytrzymałości 😉.

Wymiana oleju wykonywana częściej niż to zaleca producent, czyli co około 10 tys. km na pewno wydłuży jego życie, tak jak i całej jednostki, jednak ryzyka awarii rozrządu się nie wyeliminuje.

Tak więc odpowiednio serwisowany silnik na pewno posłuży bardzo długo, a przebieg rzędu około 200 tys. km, tak jak prezentowany dziś egzemplarz, to dla niego dopiero dotarcie 😉.

Z resztą całe prezentowane dziś auto wygląda bardzo dobrze, a jak na swój przebieg wzorowo 😉.

Auto udostępnił nam do modyfikacji Piotr, którego to już kolejne BMW – wcześniej posiadał on BMW F11 520d przed liftingiem z tym samym silnikiem, przy którym wykonaliśmy pakiet HIGH – aktualizacje sterowników, map nawigacji, kodowania.

Teraz jest to wersja sedan F10, już po lifcie, ale jednostka napędowa ciągle ta sama 😉.

Jeżeli chodzi o chiptuning – cóż można powiedzieć 😊 – silnik ten jest nam najbardziej znany, z potencjałem, bardzo przyjemnie jeździ po modyfikacji, auto staje się dynamiczniejsze i lepiej radzi sobie z niemałą limuzyną, gdzie moc rzędu 200 KM+ jest bardzo porządana 😊.

Dziękujemy po raz kolejny za skorzystanie z naszych usług Piotrowi i pozdrawiamy 😊.

#MobileCoders #BMWkodowanie #Chiptuning #kodowanie #F10 #520d #N47 #rozrząd #serwis #olej #WymianaRozrządu #Moc #LCI
Przeczytaj na