BMW M3 Competition F80, czyli niewątpliwie jedno z najładniejszych M3, z którymi pracowaliśmy :).
CHIPTUNING Stage 1
Moc
450 KM -> 500 KM
Moment obrotowy
550 Nm -> 680 Nm
Aktywacja Carplay / VIM oraz Screen Mirroring
Kodowanie domyślnie wyłączonej funkcji Start-Stop
Pan Patryk poprosił nas o wzmocnienie jego genialnego BMW M3 F80.
Samochód został wyprodukowany w 2018 roku i po 3 latach wygląda jak nowy. Jego przebieg to ledwie 30.000 km. BMW nie nosi śladów zużycia i od pierwszego wejrzenia byliśmy nim zachwyceni :).
Wnętrze przepiękne, kolor Individual amaro-braun idealnie komponuje się z karoserią san-marino-blau metallic :).
Zestawienie wręcz doskonałe. Fotele M, ich wygląd i wygoda sprawiają, że "em trójką" jeździ się genialnie :).
Dodatkowe elementy kokpitu obszyte naturalną czyni to auto wyjątkowym i czuć, że jest to półka wyżej id standardowej F30 ;).
Ceramiczne hamulce są dopełnieniem świetnego silnika rzędowego S55, który charakteryzuje się dużą wydajnością oraz potencjałem na modyfikacje. Jedno jest pewne, w tym samochodzie, po modyfikacji, układu hamulcowego upgrade'ować nie trzeba :).
Jak dla nas auto wzorowe, idealne na weekendy, ale nie tylko. Fakt, że posiada on czworo drzwi i pojemny bagażnik sprawia, że wyjazd na wakacje czy podrzucenie dzieci na plac zabaw nie jest żadną "gimnastyką" :).
Nasza modyfikacja daje M3 sporo, bo przyrost KM na poziomie 50 KM może nie powala, jednak moment obrotowy, który wzrasta do prawie 700 Nm jest niemożliwy do niezauważenia :). Należy bezwzględnie dbać o stan opon, ponieważ jazda 180 km/h z gazem w podłodze może spowodować trudności trakcyjne, gdy samochód wyrywa do przodu.
Z tego powodu uważamy też, że M3 F80 wymaga umiejętności jeśli naprawdę zamierzamy się nim "bawić".
Jasne, że kontrola trakcji działa tutaj bezbłędnie, ale wprawni kierowcy, którzy wiedzą jak jeździć sportowymi samochodami traktują je jako "przeszkadzacze".
My jednak zalecamy Wam korzystać z nich jak tylko możecie, bo moc drzemiąca pod maską tego auta to nie żarty :).
Z DSC OFF bardzo szybko drzewo lub przystanek autobusowy może "wyrosnąć" nam na środku drogi.
Dlatego w cywilnych warunkach funkcja ta powinna być zawsze włączona. Na torze owszem, można pozbyć się kagańców, ponieważ tam nie stwarzamy żadnego niebezpieczeństwa, przynajmniej dla innych :).
Pan Patryk po przejażdżce swoich M3 po naszej modyfikacji niemal natychmiast poczuł jak bardzo zmienił się jego samochód. Reakcja na gaz i wciskanie w fotel nawet w zakresach prędkości 200 km/h jest nieporównywalnie lepsza niż na tzw. serii.
Skrzynia biegów również reaguje dużo lepiej, jest bardzo reaktywna i działa płynniej.
Po wykonaniu Stage 1 silnika przeszliśmy do aktywacji funkcji Carplay oraz zakodowania systemu start-stop, tak aby był domyślnie wyłączony zaraz po włączeniu silnika :).
Jeszcze raz gratulujemy panu Patrykowi przepięknego egzemplarza. Niesamowity stan, przepiękny kolor i ogromna praktyczność sedana z tak mocnym silnikiem sprawiają, że z tego samochodu nie chce się wysiadać :).
Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy bardzo za zaufanie :).
A Was drodzy czytelnicy zapraszamy do galerii, podzielcie się swoją opinią, lubicie model F80? :)
#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuning #bmwF80 #bmwM3 #s55 #bmw #carplay