"Przyjechaliśmy do pana Michała na modyfikację dwóch samochodów..." ;).

BMW G30 530i oraz BMW F16 X6 30d :)

Zakres prac w G30 530i
CHIPTUNING silnika
Moc
252 KM -> 300 KM
Moment obrotowy
350 Nm -> 450 Nm

w F16 X6 30d
CHIPTUNING silnika
Moc
258 KM -> 310 Km
Moment obrotowy
560 Nm -> 650 Nm

Kodowanie dodatkowych funkcji takich jak start-stop, temperatura opon, VIM etc.

Tytuł interesujący, ale po części opisuje naszego klienta Michała :D. Zawsze, gdy do niego przyjeżdżamy to przedrzeźnia nasze "postowe" teksty ;).

Michał korzystał z naszych usług już przy kilku beemkach :). Ostatnia z nich to BMW g30 530i oraz BMW X6 F16 jego kolegi Roberta :).

Celem wizyty opisanej w tym poście była modyfikacja obu tych pojazdów, w sensie CHIPTUNING, REMAPPING czy tam STROJENIE :). Zwał jak zwał, finalnie spowodować ma to, że oba auta będą jeździć mocniej bez zwiększonego ryzyka usterek :). Czy to się da, życie pokazuje że tak :).

W BMW G30 jest znany i lubiany silnik B48 o pojemności 2.0 i mocy seryjnej 252 KM. Tak tak, wiemy, nie wszyscy lubią ten silnik, jednak trzeba przyznać, że ostatnie modele w G30 są trwałe i raczej bezproblemowe. Czasami zdarzy się usterka sterowaniem VANOSa, ale generalnie silniki te są raczej już dopracowane.

Lanie dobrego paliwa, wymiana świec co 30k km, dbanie o wymiany oleju na czas (nie, nie co 30k km, a max 15 ;)) zapewni Wam raczej bezproblemową eksploatację.

G30 nie jest małe i nie jest lekkie, więc ten silnik to takie minimum w benzynie, którą jednak trzeb ciut "pokręcić" by jechało :).

Drugi pojazd to samochód kolegi Michała, BMW F16 30d. Samochód bardzo świeży, ostatni model X6 w "starej budzie", ale za to bardzo dopracowany :).

Znany silnik N57 jest podatny na modyfikację i raczej nic szczególnego się z nim nie dzieje. Jest wydajny i kulturalny. Jednak szczególną uwagę należy zwracać uwagę na dolot. Częste czyszczenie układu dolotowego, kolektora ssącego, EGR itp. zapewni Wam bezproblemową eksploatację tych diesli :).

Zajeżdżanie 3.0d po mieście nie wydłuży mu życia, a raczej zabije go prędzej czy później. Wymiana oleju zalecana co 12-15k km.
30d to raczej najbardziej trwała jednostka. Do wyboru przy kupnie F16 mamy jeszcze diesla 40d i 50d. Te ostatnie wymagają świadomej opieki i doświadczenia ;). Nie karzcie nam tego tłumaczyć, ale jak chcecie podzielić się swoją opinią o każdym z tych silników to śmiało :).

W F16 oprócz mocy podniesionej do 310 KM i 650 Nm zakodowaliśmy również kilka przydatnych opcji, które umilą czas podróżującym w nim osób :).

Dynamika po modyfikacji jest nieporównywalna :). Samochód zachowuje się genialnie po modyfikacji. Auto świetnie się zbiera mimo gabarytów i dużego współczynnika Cx. Zmodyfikowanie 30d to obowiązek, każdy będzie zadowolony :).

To chyba tyle, dziękujemy bardzo Michałowi i Robertowi za skorzystanie z naszych usług i za zaufanie :).

Pozdrawiamy.

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningBMW #bmw #g30 #bmwg30 #bmwX5 #f16 #chiptuning #VIM
Przeczytaj na