„Duży i mały w Mobile Coders się spotkali, modyfikacje wykonać chcieli, bo dobre opinie o nas usłyszeli.
Jeden zza płotu drugi zza granicy, liczą na nas wszyscy marki miłośnicy :).”

BMW X5 G05
- CHIP-TUNING silnika Stage 1
Moc
265 KM => 310KM
Moment obrotowy
620 Nm => 720 Nm

BMW F10 528i
- aktualizacja sterowników pojazdu
- CHIP-TUNING silnika Stage 1
Moc
245 KM =>280 KM
Moment obrotowy
350 Nm => 430 Nm
- kodowania indywidualne wybrane przez klienta (start stop off, filmy podczas jazdy itp.)

- wymiana i kodowanie gałki zmiany biegów GLASS SVAROWSKI, iDrive, panel radia, zwykłych uchwytów na napoje na wersje z podgrzewaniem / chłodzeniem

- wymiana tylnych końcówek wydechu na Shadow Line

- serwis olejowy z użyciem „Trzech króli prawidłowej eksploatacji”

- kodowania indywidualne wybrane przez klienta (start stop off, filmy podczas jazdy itp., skalowanie licznika itp.)

Nietypowo jak na nas, zaczynamy opis tej relacji wierszem, bo zakres usług też nie do końca dla nas typowy.

O ile w przypadku dobrze Wam już znanego samochodu jakim jest F10, tutaj, standardowo i klasycznie, można by powiedzieć.

CHIP-TUNIG silnika poprzedzony oczywiście aktualizacją oprogramowania całego samochodu do najnowszej wersji.

W ramach pakietu oczywiście również kodowania indywidulane, które zostały wybrane przez naszego klienta z listy jaką otrzymał on od nas, w ofercie indywidualnej.

Kilka słów o samym samochodzie. Mimo przebiegu ponad 100 tys. km, samochód "bezbłędny" można powiedzieć.

Co ciekawe został on kupiony niedawno. Zatem nie była to sprzedaż „mina”, a nasz klient, pan Piotr jest przykładem na to, że da się kupić używane BMW w bardzo dobrym stanie.
Zapewne cena też była niemała. W przypadku BMW 5 F10/11 ceny są bardzo mocno zróżnicowane, i zależne od stanu.

Odradzamy tutaj celowanie w pierwsze egzemplarze segregowane po cenie rosnąco, bo to tylko proszenie się o kłopoty ;).

Z racji przebiegu, przy okazji poruszyliśmy temat zbliżającej się nieuchronnie terminu wymiany rozrządu.
W silnikach N20 nie jest to ani tanie ani proste, ale niestety konieczne. Zatem nasz klient otrzymał od nas wstępną wycenę i ma o czym myśleć :).

W przypadku G05, czyli znacznie większej "piątki", bo takiej „stojącej na znaczku X”, zakres usług był nietypowy.

Nasz klient, Daniel, mieszkający na co dzień w Austrii miał już okazje modyfikować u nas kilka samochodów.
Postanowił przy okazji odwiedzin rodziny w Polsce, „rzucić” nam swój nowy nabytek na kilka modyfikacji.

Tutaj oczywiście moc to był priorytet, bo wszystkie samochody modyfikował od zawsze u nas i wie, że jazda na seryjnych nastawach nie daje tyle frajdy co po CHIP-TUNING'u.

Oczywiście samochód dla niego nie tylko ma jechać, ale musi też wyglądać.
A o wygląd postanowił zadbać poprzez kilka zmian stylistycznych nadających samochodowi smaczku.

Jak widać na zdjęciach oraz w opisie prac powyżej, kryształy wjechać na salony musiały :).

Z racji tego, że modyfikacja również wymagała prac typowo warsztatowych, a samochód mógł być u nas tylko w zasadzie niespełna 2 dni, rozłożyliśmy pracę tak, aby z wszystkim zdążyć.

W pierwszej kolejności wykonaliśmy modyfikację silnika, później samochód wjechał na warsztat na wszystkie montaże oraz przy okazji zmianę oleju w silniku.

W tym momencie nie kodowaliśmy nic bo oczywistym było, że po zmiennie „gałeczki” trzeba będzie wszystko kodować.

Domyślnie nie było by m in. podświetlania gałki.
Zatem na drugi dzień na odbiorze samochodu spotkaliśmy się z Danielem raz jeszcze, aby zakodować wszystkie modyfikacje „sprzętowe”, oraz dodatkowe opcje jakie sobie zażyczył.

Efekt końcowy bardziej niż zadowalający.
Samochód stał się bardziej „glamour”. Wygląda teraz tak jak jeździ :).

Dziękujemy obu klientom za miłe spotkanie i oddanie swoich nowych nabytków w nasze ręce. Pozdrawiamy Was serdecznie :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #aktualizacjaoprogramowaniasterownikówbmw #chiptuningbmwf10f11G05G06 #bmwretrofit #bmwG05G06glass #modyfikacjabmwX5X6
Przeczytaj na