BMW X7 - olbrzymi SUV na modyfikacji w Mobile Coders (bmwkodowanie.pl) :).
CHIP-TUNING
Moc
266 KM -> 310 KM
Moment obrotowy
620 Nm -> 720 Nm
Jeżeli wydaje się Wam, że X7 jest olbrzymi to jesteście niestety w błędzie. Olbrzymie to dopiero będzie X8 :).
Tak, tak, choć wydaje się to absurdalne w tym roku światło dzienne ujrzy jeszcze większa, jeszcze grubsza „BErTA”.
Z informacji jakie już mamy to BMW X8 będzie miało hybrydowe napędy o mocy do 750 KM oraz kontrowersyjną stylizację.
Te ostatnie nas wcale nie dziwi. Obecnie co nóż nowy model wygląda inaczej / dziwniej ;).
W sytuacji, gdy obecnie wszystkie marki starają się upodobnić swoje modele do siebie - ujednolicić, BMW mówi NIE. Ma być dziwnie, kontrowersyjnie :).
Wracając do gabarytów. Trudno sobie wyobrazić większy samochód klasy SUV niż obecne X7, które już jest potężne. Ma przecież ponad 515 cm długości, a X8 ma być zdecydowanie większe. Hmmmmm.
Ciekawe czy podstawową i najsłabszą jednostką napędową będzie 30d. Takowa bowiem jest w prezentowanym samochodzie.
Tutaj 265 KM to absolutne, naprawdę absolutne minimum.
Samochód jeździ porównywalnie do 5-tki z silnikiem 20d. Dużo, naprawdę dużo kłopotu sprawia mu rozpędzenie tego kolosa. Jak już jest w ruchu nie ma źle.
Tutaj modyfikacja silnika to konieczność. Extra 100 Nm momentu obrotowego, który przybywa po modyfikacji daje sporo. Samochód „odżywa” dosłownie i w przenośni.
Do tego stopnia, że nawet na pneumatyce czuć „WWF” czyli „Wgniot W Fotel”.
Mieliśmy już okazje pracować z kilkoma X7 w tym dwie właśnie z tym samym silnikiem 30d ;).
Generalnie tutaj klienci wybierają raczej albo M50i albo M50d, i naszym zdaniem to najlepszy wybór.
Poza zwiększeniem mocy „usprawniliśmy” oczywiście samochód o kilka zakodowanych gadżetów, w tym: oglądanie filmów podczas jazdy, zapamiętanie ostatniej pozycji systemu Start – Stop (wyłączenie), wyłączenie sygnału brak pasów, aktywacja animacji ekranu powitalnego z M-Pakiet-u, aktywacja temperatury opon – było tylko ciśnienie, pięciokrotny kierunkowskaz autostradowy jako kolejna opcja do wyboru oprócz 1x i 3x, zamykanie klapy z pilota i przycisku wewnątrz pojazdu itp.
Wracając jeszcze do samego samochodu, zauważyliście, że tylny rząd nie ma kanapy?
Zamiast tego są oddzielne fotele, które można regulować z poziomu kierowcy. Przesuwać do przodu do tyłu itp.
Nieczęsto widzi się taki widok. Luksus pełną „gębą” jak to mówią :).
Bardzo dziękujemy za zaufanie i możliwość pracy przy kolejnym Państwa samochodzie :).
Pozdrawiamy.
#MobileCoders #bmwkodowanie.pl #chiptuningbmwx7G07 #modyfikacjabmwg07x7 #bmwfilmystartstop