Wady i zalety BMW serii G, a jednocześnie STAGE 1 w G31 520d – podzielcie się swoimi opiniami :).

CHIP-TUNING
Moc
190 KM -> 230 KM
Moment obrotowy
400 Nm -> 480 Nm

Seria G miała swoją premię w 2016 r. zastępując serię F.

BMW w pierwszej kolejności wypuściło sedana G30, a rok później Touringa G31.

Auto jak to nowość wzbudzała mieszane uczucia tzn. jedni podchodzili z entuzjazmem do zmian, inni zaś wręcz przeciwnie.

Oczywiście model ten ma już parę lat, zdążył się opatrzeć, jednak na szczęście więcej było jego zwolenników niż przeciwników.

Naszym zdaniem seria G jest naprawdę przełomowa.
Nie tylko jeśli chodzi o wygląd, ale także rozwiązania.

Z racji tego, że my nie jesteśmy obiektywni ;), choć zdajemy sobie sprawę z pewnych niedociągnięć jakie występują w G30/31 to chcielibyśmy zapytać Was o to, co Wam się podoba i z czego jesteście zadowoleni, a co Was drażni czy przeszkadza?

Piszcie w komentarzach o zaletach i wadach Waszych samochodów, wiemy, że zdarzają się usterki, ale może zaskoczycie nas czymś nie tak bardzo typowym, co zmusiło Was do wizyty w serwisie 😉.

My np. znamy taki przypadek gdzie właścicielowi BMW opadł szklany dach na głowę.

Wracając do naszego posta to w wykonaliśmy STAGE 1 silnika. Remappingowi uległ sterownik silnika 520d, z którym mieliśmy już wielokrotnie do czynienia, a więc ta operacja to czysta formalność zarówno dla nas jak i dla naszych tunerów.

Oprócz tego jak to w 99,9% przypadków bywa wyłączyliśmy system start/stop, tzn. włączyliśmy tryb zapamiętania ostatniej pozycji :).

Właścicielowi dziękujemy za zaufanie i życzymy szerokości 😉.

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningbmw #chiptuning #G31 #G31520d #bmw520d #engineremapping #stage1 #remapping
Przeczytaj na