Kobiety kochają SUVy, Polska kocha SUVy, cały świat kocha SUVy – modyfikacja VW Tiguana :).
CHIP-TUNING silnika
Moc
190 KM-> 220 KM
Moment obrotowy
400 Nm -> 450 Nm
Samochody klasy SUV to segment, który dynamicznie rozwijają się na całym świecie.
Chyba nie ma producenta, który nie ma choć jednego SUV-a w swoim „arsenale”.
Często jest tak, że ma ich więcej lub tyle samo co innych odmian nadwozia.
W Polsce również widać zamiłowanie do SUVów.
Kiedyś obiekt pożądania, czyli „Niemiec w kombi” dziś zastępowany jest SUVem.
SUVy to samochody bardziej wszechstronne, a przy tym wyglądają na co najmniej 2 razy droższe :).
Miejsca w środku, czy też w bagażniku też jest pod dostatkiem. Zatem czego chcieć więcej ;).
Jak dodamy do tego fakt, że kobiety wolą SUVa od „kombiaka” ze względu na wyższą pozycja za kierownicą, to zmiana samochodu na ten segment też wydaje się być prostsza.
Mniej trzeba się „nagimnastykować”, by przekonać żoną do często nieracjonalnej zmiany samochodu :).
Pomijamy tutaj fakt, że pewnie ponad 90% SUV-ów nigdy nie zjedzie z asfaltu, co poniekąd podważa sens ich zakupu.
Wyobrażacie sobie wypasione X7 za ponad pół miliona na liźniętej gumą feldze 22 calowej, buszujące w lesie? :).
No way...
Prezentowany SUV to samochód małżonki naszego klienta, któremu mieliśmy okazje już modyfikować jego BMW.
I nie był to SUV.
Zazwyczaj jest tak, że jak już "modzimy" samochód klienta to często wracamy później do kolejnego auta jego małżonki ;).
I wiecie co, nie zaskoczymy was, tutaj było identycznie.
Większość samochodów „drugich połówek” to właśnie SUV-y :). Potwierdza się to, że kobiety kochają SUV-y.
W prezentowanym VW sercem jest dobrze znana, trwała i dość dynamiczna konstrukcja 2. 0 TDI.
Topowy, sztandarowy wręcz silnik który gości w całej gamie VAG-a.
Tutaj przyrosty są takie same jak w innych modelach grupy, wykorzystujących tą jednostkę.
W przypadku prezentowanego Tiguana dodatkowy „zastrzyk” mocy bardzo się przydaje.
W samochodach takich jak SUV / SAV, w których siedzimy wysoko odczucie szybkości i „wgniecenia” w fotel jest zdecydowanie mniejsze niż w samochodzie typu limuzyna.
Często tylko wskazówka prędkościomierza zdradza, że nabieramy prędkości, a kilka sekund tylko dzieli nas od utraty prawa jazdy.
Po modyfikacji pojawia się odczucie „gniecenia” i trwa ono zdecydowanie dłużej niż na seryjnych nastawach sterownika silnika.
Zatem w SUV-ach, modyfikacja silnika to naszym zdaniem „Must have” :).
Pozdrawiamy i dziękujemy za miłe spotkanie :).
#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningVW #modyfikacjaVW #chiptuningtiguan20TDI190KM