BMW G05 X5 30d w zimowej aurze na Stage 1 i kodowania :).
CHIPTUNING
Moc
265 Km -> 310 KM
Moment obrotowy
620 Nm -> 720 Nm
BMW X5 to "stary wyjadacz". Samochód na amerykańskim i europejskim rynku jest uwielbiany. Co prawda na amerykańskim SUVy od zawsze wiodły prym, ale w Europie moda na duże auta przyszła troszkę później.
Samochody tego typu są kompromisem pomiędzy wygodną limuzyną a rodzinnym VANem. Choć to nie do końca tak, ponieważ nie zastąpi ona ani jednego, ani tak naprawdę drugiego. Gdy mamy pokaźną rodzinkę i minimum dwójkę dzieci, oraz jesteśmy miłośnikami bawarskiej marki to trudno nam będzie znaleźć lepsze auto na rodzinne wypady.
G05 jest o tyle fajnym autem, że po raz pierwszy zostało wyposażone w pneumatykę (nie jako standard), a to sprawia, że podróż może być bardzo komfortowa.
IKSY na zwykłym zawieszeniu są świetne trakcyjnie, ale o wygodzie i komforcie możemy pomarzyć. Prawda, że zakręty zjadają świetnie i czasami można by powiedzieć, że pokonanie ostrego łuku tak wysokim samochodem nie będzie możliwe. Jednak nic bardziej mylnego, X5 zdaje się być stworzone do zjadanie zakrętów pomimo dość wysokiego środka ciężkości ;).
Na pneumatyce sprawa jest z goła inna, choć dalej nie można zarzucić X5 G05, że jest pontonem czy okrętem w zakręcie ;). Za to można powiedzieć, że stało się bardziej cywilizowane i komfortowe. Już teraz nie trzeba zabierać plastikowych torebek na wymioty dla naszych pociech, które podróżują z tyłu ;).
Auto jest bardziej "smooth" dzięki czemu przemawia i trafia do szerszego grona kierowców niż wcześniejsze modele.
Na pokładzie jest wszystko co do szczęścia potrzebne, by rozkoszować się podróżą :).
Auto w serii ma 265 KM i 620 Nm. To takie minimum seryjne, aby być z mocy zadowolonym. Wersje 25d, którą modyfikowaliśmy wielokrotnie w serii jest za słaba, no chyba, że jeździmy głównie po mieście. W trasie 231 KM jest niewystarczające, ale "dłubnięcie" tego modelu na 270 KM jest już całkiem miłe :).
Wersja, którą tutaj opisujemy to 30d, czyli 3.0 R6 B57.
Moc jaką uzyskujemy po modyfikacji to 310 KM i 720 Nm. To sporo zwarzywszy na przyrost momentu obrotowego. Samochód wciska w fotel całkiem miło, a przecież nie jest wcale lekki.
Kliencie mówią, że 30d po modzie jest po prostu FIT, żwawa i lekka, choć lekką oczywiście nie jest. Masa w okolicy 2300 kg z kierowcą sprawia, że silnik ma co robić.
Standardowo oprócz samej mocy włączyliśmy również funkcję VIM dla dzieci, aby mogły oglądać bajki w czasie jazdy oraz zakodowaliśmy pamięć start-stop i ADV, czyli Assisted Driving View :).
Bardzo dziękujemy panu Maciejowi za skorzystanie z naszych usług :). Życzymy radości z jazdy.
#MobileCoders #bmwX5 #bmwkodowanie #bmw #bmwg05 #b57 #chiptuning