Bardzo niebieskie i "nie-bardzo" szybkie?
Modyfikacja nowego BMW G20 320i :).

CHIP-TUNING silnika
Moc
184 KM -> 240 KM
Moment obrotowy
300 Nm ->400 Nm

G20 z 2 litrowym benzynowym silnikiem jeździ bardzo poprawnie.
Nie ma, jak to powiadają, „szału”, ale nudy też nie ma.

Samochód jest świetnie wyważony, nie jest ciężki i rewelacyjnie się prowadzi. Można powiedzieć, że jest skrojony na miarę. Tak, czujemy się w nim jak w garniturze na zamówienie. A pokonując nim zakręty uśmiech nie schodzi nam z twarzy.

No, ale wracając do mocy to jest właśnie tylko ok, ten "garnitur" uszyty na miarę troszkę nie daje możliwości rozluźnienia się.

A co by tu zrobić by było nieco bardziej "luźno"? :)

No nic innego jak popuścić nieco pasa "grzebiąc" w sterowniku silnika uwalniając uwięziony w nim potencjał.

Silnik B48 ma kilka swoich odmian, które z kolei różnią się od siebie.

Dokładnie przeanalizowaliśmy różnice i konsultowaliśmy się w zakresie ich konstrukcji z tunerami, serwisami, mechanikami itp.

Na tej podstawie opracowaliśmy bezpieczne Stage 1 na właśnie takie, a nie inne wartości jakie podajemy.

To, że da się „wycisnąć” nieco więcej z tej jednostki jest sprawą oczywistą. Zawsze się da.
Nie oczywistym jest jednak to, jak bardzo to "dociskanie”, może się odbić na kondycji silnika.

Wielokrotnie powtarzamy naszym klientom, że dla nas najważniejsze są bezpieczne modyfikacje. To jest priorytet.

Pamiętajcie, że nie ma nic za darmo. Można w każdej chwili mieć więcej, gwarantujemy Wam, ale przed tym zawsze musicie zastanowić się jakim kosztem, a w tym przypadku częściej "czyim".

Dzięki takiej optymalnej modyfikacji cyferki przed literkami „KM”, nie mają większego znaczenia.
Liczy się to jak samochód jeździ po drodze.
A w przypadku 20i B48 po naszej modyfikacji samochód nie tyle jeździ, co „lata”.
Tak, naprawdę „lata” i to nie nasze słowa, lecz słowa naszych klientów, często powtarzane po jeździe testowej :).

Na przestrzeni lat zmodyfikowaliśmy tysiące samochodów.

Dobrze wiemy w jakim modelu i który silnik jakie daje odczucia. Zatem przed każdą modyfikacją, niczym jasnowidz, wiemy już jaka będzie reakcja naszego klienta podczas jazdy testowej ;).

W przypadku 20i, zawsze jest tak samo.
Jest po prostu „bombowo”.
To jeden z tych silników, gdzie doznanie po zmianie jest najbardziej wyczuwalne. Znacznie bardziej niż w przypadku tego samego silnika o oznaczeniu 30i.

Jak widać modyfikacja odbyła się w dogodnym, wskazanym przez naszego klienta miejscu.
Odczyt ze względu na nowy sterownik BOSCH MG1 odbył się za pomocą Bench, czyli wpięcie się na tzw. wtyczki sterownika, a całość modyfikacji zamknęła się w nieco ponad 1h.

Tyle wystarczyło by z „niebieskiego kotka” zrobić „niebieską drapieżną bestię” ;).

Dziękujemy za miłe spotkanie :). Niech się sprawuje samochodzik i daje dużo frajdy.

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningbmwg20320i #chiptuningb48 #bmwg20 #bmw320i #bmwb48 #b48 #chiptuning
Przeczytaj na