Nie niemiecki, a mimo to solidny – Modyfikacja Hondy Civic 2.0T Type-R 320 KM :).

CHIP-TUNING silnika
Moc
320 KM -> 360 KM
Moment obrotowy
400 Nm -> 500 Nm

Honda zawsze słynęła z silników zwanych "wiertarkami".

Wolnossące, kręcące się do szalonych obrotów niezawodne jednostki, które są łakome na paliwo.

Niestety coś co było dobre kiedyś nie gwarantuje sukcesu w przyszłości.
Dziś ciężko zaleźć samochód bez turbosprężarki. Ba, w samochodach nikogo już nie dziwią cztery sztuki tego typu wspomagaczy powietrza :).

Honda zatem musiała iść z duchem czasu i również zaprzyjaźnić się "sztucznie generowanym" doładowaniem ;). I całe szczęście ;).

Jako nie-fanatycy tej marki zawsze uważaliśmy odmiany TYPE-R za samochody surowe, puste, skierowane tylko na jedno, szybkość i ból pleców.
Jakież było nasze zdziwienie, gdy jednak okazało się, że nowy TYPE-R to samochód "ucywilizowany".

Na wyposażeniu mamy m.in. nawigację, miękkie wykończenia, różne rodzaje obszyć miłych w dotyku, amortyzatory o zmiennym tłumieniu, które zmieniają sportowego Civica w całkiem wygodne i komfortowe autko na co dzień.

Jazda testowa naprawdę zrobiła na nas wrażanie. Nie mieliśmy odczucia jazdy gokartem po hałdach z węglem. Nic z tych rzeczy.
Mimo bardzo kiepskiej pogody, co zresztą widać na zdjęciach, Honda trzymała się drogi jak przyklejona, a świetnie wyprofilowane fotele sprawiały, że czuliśmy się w samochodzie bardzo bezpiecznie.

Trochę żałujemy, że pogoda nie była lepsza, bo chętnie poznalibyśmy pełny potencjał tego samochodu po modyfikacji.

Jazda testowa w tych warunkach miała głównie za zadanie wykazać ewentualne problemy po modyfikacji nadające się do korekty. Nic takiego nie miało oczywiście miejsca.

Samochód przyspieszał z ogromną gładkością i precyzją. Ochoczo wchodził na obroty i reagował dosłownie na każde muśnięcie gazu.

Wszystko to za sprawą sporego momentu obrotowego, który tutaj przyrasta imponująco. 100 Nm to wartości, których nie można uzyskać w modyfikacji niektórych silników wysokoprężnych, a jak wiadomo, że to właśnie diesel lubi dużo, jeżeli mówimy o momencie obrotowym.

Dziękujemy naszemu klientowi za miłe spotkanie i gratulujemy naprawdę fajnego sportowego samochodu „na co dzień” :). Pozdrawiam gorąco :).

#MobileCoders #bmwkodowanie #hondatyper320km #chiptuning
Przeczytaj na