Salonka na modyfikacji, czyli STAGE 1 Mercedesa klasy V 250CDi 190 KM 4 Matic ;)

CHIP-TUNING
Moc
190 KM -> 220 KM
Moment obrotowy
440 Nm -> 500 Nm

Właściciel tego pojazdu trafił do nas z polecenia swojego znajomego, u którego byliśmy jakiś czas temu pogmerać troszkę przy kilku samochodach.

Zlecenie odbyło się przy tzw. okazji.
My pracowaliśmy akurat w tym dniu w zaprzyjaźnionym warsztacie z kilkoma autami BMW, a nasz klient podjechał do nas przy okazji biznesowej podróży. Wtedy właśnie mieliśmy okazję wykonać STAGE 1 Mercedesa V Klasy 250 CDi 190KM z 2018 r. OM651

Niniejsze autko wykorzystywane jest w branży turystycznej na poziomie Premium, więc i pojazd, który wozi gości musi być klasy Premium.
Na rynku, w tym segmencie, aut tego typu jest dość szeroki wybór, ale jednak V-klasa pozostaje bezkonkurencyjna - przynajmniej w Europie.

Wszystkie inne marki oferujące podobne pojazdy, chociażby VW są, jakby to powiedzieć, o półkę niżej. Nie oznacza to, że nie są atrakcyjne, jednak nie tak luksusowe.

W tej branży auto musi spełniać wysokie standardy, więc V-klasa wpisuje się w nie idealnie. Mercedes jest świetnie skonfigurowany/ Klienci mają czuć się tutaj komfortowo i bezpiecznie.

Oczywiście jak każde auto tak i V-klasa ma swoje plusy i minusy, ale nie będziemy się nad nimi tutaj rozwodzić, kto jest zainteresowany tym modelem pewnie już wszystko wie.

V-klasa została zbudowana na bazie modelu VITO, a wcześniej nosił nazwę VIANO, co nie do końca się sprawdziło, ponieważ mało kto odróżniał oba te samochody. V-klasa występuje też w wersji Marco Polo, która jest już bardziej kamperem niż biznesową salonką.

Swoją drogą na rynku kampero-vanów jest w czym wybierać. Auta są naprawdę ciekawe i funkcjonalne, chociażby wcześniej wspomniana V-klasa w wersji Marco Polo czy kultowy już VW California, które nie są typowymi kamperami, w których można już mieszkać, lecz spokojnie można w nich spędzić fantastyczne chwile na łonie natury i są jeszcze „normalnych” rozmiarów 😉.

Naszemu klientowi w Mercedesie, choć ma już „prawie” wszystko, brakowało nieco elastyczności. Choć auto fajnie jeździ z tym silnikiem w połączeniu z 7 biegowym automatem to jednak zastrzyk Nm i KM się przyda.

Oczywiście przyrosty nie są oszałamiające, przynajmniej na papierze, ale chodzi tu o taką lekkość jazdy z autostradowymi prędkościami, a to się w tych wersjach silnikowych udaje.
Tym bardziej, że jest to najmocniejszy w tym modelu motor dostępny w 2018 r.
Kilka takich samochodów już zrobiliśmy, więc i tym razem stanęliśmy na wysokości zadania, a raczej nasi Tunerzy :).

Dziękujemy za zaufanie i polecamy się, a całej szeroko pojętej branży turystyczno – gastronomicznej oczywiście życzymy powrotu do „normalności”, bo oprócz „tuningowania” Waszych samochodów, chcemy korzystać też z Waszej gościnności 😉.

Pozdrawiamy.

#MobileCoders #bmwkodowanie #chiptuningmercedes #chiptuning #vklasa #MercedeV250 #engineremapping
Przeczytaj na