BMW 320d ED - 2010, wystrojenie i kodowanie.

Kilka dni temu mieliśmy przyjemność pracować przy BMW 320d E90 naszego klienta Marcina. Samochód w świetnym stanie i ze stosunkowo małym przebiegiem został poddany przez nas strojeniu ECU.

BMW fabrycznie miało 163 KM, a silnik to N47. Jest to moc obniżona, ponieważ model to Efficient Dynamic, czyli ma być ECO :).

Wyzwaniem, jak zwykle w przypadku tego konkretnego samochodu, było dostanie się do środka samego sterownika. Akurat model widoczny na zdjęciu jest dość oporny, a boot pin znajduje się, niestety, na drugiej stronie płytki po otwarciu górnej jego części. Wiele z tych sterowników ulega uszkodzeniu podczas nieumiejętnego otwierania.

My nie ryzykujemy i używamy specjalnych przystawek, które umożliwiają nam bezpieczne wiercenie bez ryzyka przewiercenia, na wylot, płyty głównej ;). Wiertło jest tak zbudowane, aby jak najmniej opiłów wpadło do środka. Dodatkowo przystawka ma wejście na sprężone powietrze, które można wpiąć, aby wszytkie opiłki automatycznie zostały wydmuchane.

Dzięki takiemu zabiegowi klient na pewno odjedzie od nas samochodem w ustalonym terminie, a czas calej usługi skraca się drastycznie :).

Teraz autko może się popisać mocą ok 215 KM.

Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy innych uzytkowników na modyfikacje sterownika silnika, tzw. chiptuning.
Przeczytaj na