"Upgrade przy kawce", czyli Full Upgrade 520d tym razem z silnikiem B47.
Nasz klient, sympatyczny Pan Łukasz, zaprosił nas na swoją posesję, aby wykonać nasz, można powiedzieć, już "sztandarowy pakiet". W jego skład wchodzi m.in. aktualizacja wszystkich sterowników samochodu, kodowania oraz CHIP-TUNING.
Udało nam się również uruchomić przeglądarkę internetową w gratisie, i podziękowaniu za kawę, przeglądarkę internetową.
"Sercem" pracującym w tej F10 jest turbodoładowany, czterocylindrowy silnik B47, który został całkowicie przebudowany i zadebiutował w 2014 roku. Zastąpił swojego poprzednika N47. Podobnie, jak n47, ma on cztery cylindry, jednak w porównaniu do N47 oferuje więcej mocy i wyższy moment obrotowy w całym zakresie prędkości. Zapewnia to lepsze wartości przyspieszenia i lepszą elastyczność. B47 spełnia również normę emisji EU6 i w zależności od wersji oraz skrzyni biegów, obniża standardowe zużycie paliwa o 0,1 do 0,4 litra w porównaniu do N47.
Z naszego doświadczenia ze spalaniem to nie do końca prawda, B47 pali identycznie jak nie więcej, ale pracuje zdecydowanie przyjemniej, a co najważniejsze całkowicie wyeliminowano problemy z rozrządem. Przyspiesza lepiej niż N47 i montują go do dnia dzisiejszego w seriach G :).
Dziękujemy Panu Łukaszowi za miłego sms-a, którego otrzymaliśmy po tym jak wykonał on jazdę próbną :).
Bardzo dziękujemy Panie Łukaszu, pozdrawiamy serdecznie i życzymy bezproblemowej eksploatacji oraz radości z jazdy :).