Pakiet Basic + CHIPTUINING, czyli zadbane F10 na odświeżenie :).
218 KM -> 270 KM i 450 Nm -> 500 Nm

Przed pracą przy danym samochodzie bardzo często otrzymujemy szereg zapytań w stylu - a ile można bezpiecznie wyciągnąć z tego czy tego pojazdu, lub stwierdzenia w stylu - a inna firma robi z tego silnika tyle i tyle...
Oczywiście na każde pytanie czy komentarz chętnie odpowiadamy i dokładnie tłumaczymy dlaczego z danego samochodu możemy "wyciągnąć" max tyle i tyle, a z innego więcej lub mniej.

Nie używamy chwytów marketingowych w celu przyciągnięcia klienta i powiedzenia mu. że zrobimy mu więcej niż inna firma, nie.

Znamy osprzęt pojazdów i wiemy na ile maksymalnie możemy sobie pozwolić bez przyszłych konsekwencji w postaci awarii osprzętu silnika.

Nas nie interesuje, że ktoś inny może zrobić z tego samochodu 275 KM, a my tylko 270... Mamy przetestowane rozwiązania i tunerów w olbrzymim doświadczeniem, którzy od 18 lat siedzą bardzo mocno w temacie modyfikacji programowej sterowników silnika jak i mocnym tuningu wraz z modyfikacją osprzętu.

My nie zajmujemy się tuningiem lecz optymalizacją działania samochodu tzw. Stage 1. Dlaczego? A to dlatego, że dla mocniejszych modyfikacji typu Stage 3,4 itp. konieczne jest użycie hamowni, której my nie posiadamy i nie będziemy posiadać. Wszystko dlatego, że nie jesteśmy firmą stricte tuningową i nie chcemy nią być. Już nie raz pisaliśmy o tym, że naszym zadaniem jest "wyciśnięcie" maximum radości z jazdy i wręczenie jej klientowi. I tak właśnie robimy, nie owijamy w bawełnę, wiemy, że to co robimy i proponujemy to rozwiązania najwyższej jakości, dzięki czemu klient za stosunkowo niewiele dostaje bardzo dużo :).

Vitaly jest właścicielem prezentowanej na zdjęciach F10-tki, która jest naprawdę w doskonałym stanie technicznym i wizualnym.
To BMW zostało wyposażone w silnik N47S1, który ma dwie turbiny - małą i dużą - i moc seryjną 218 KM oraz 450 Nm. Vitali jest programistą i wie dobrze jak ważne są poprawki, ktore wgrywamy do sterowników kontrolujących pracę całego pojazdu. Z tego tez powodu, bez zastanawiania się zdecydował się na pakiet BASIC, czyli aktualizację sterowników całego pojazdu, kodowania dodatkowych funkcji oraz CHIPTUINIG.

W przypadku jego autka całość poszła sprawnie i bez niespodzianek, samochód ma zaledwie 80k km co również przyczynia się do jego super stanu :).

Po aktualizacji sterowników oraz kodowaniach, przyszedł czas na CHIPTUNING, czyli nasz flagowy produkt. Tutaj nie ma miejsca na niespodzianki, klient ma być po prostu szczęśliwy gdy przejedzie się swoim samochodem po naszym "strojeniu" :).
Tak też się stało gdy Vitali pierwszy raz się przejechał. Testował samochód pod wieloma względami i widać było, że jazda bardzo go satysfakcjonuje.

Po tej modyfikacji stwierdził, że musi zrobić retrofit hamulców z BMW 550i, ponieważ niestety seryjne hamulce już nie bardzo dają radę przy kilku ostrych hamowaniach. Z informacji jakie otrzymaliśmy od Vitaliego hamulce już są zainstalowane i teraz można naprawdę korzystać z potencjału tego samochodu, a jest on spory, ponieważ to BMW po strojeniu osiąga 270 KM i 500 Nm :). Jak na 2.0d to rewelacyjne parametry, które wielu osobą bardzo przypadają do gustu :).

Pozdrawiamy serdecznie i dziękujemy za skorzystanie z naszych usług :).
Przeczytaj na