Na "podwójnym" sterowniku - czyli BMW X6 F16
258 KM -> 310 KM
560 Nm -> 650 Nm, a tak naprawdę ciut więcej ;).
No i w sumie na tym można by skończyć. Nie będziemy tłumaczyć się z tytułu tego postu, ponieważ jedni pewnie się domyślą, a inni nie, w sumie to nie ma to znaczenia.
Jeśli nie wiecie o co chodzi to się nie martwcie, a jeśli wiecie to też super :).
Piotr zaprosił nas na modyfikację swojego dość świeżego BMW F16 X6 3.0d. Autko w serii ma 258 KM i 560 Nm, to sporo, a gdy dorzucimy do niego Power Performance KIT (tzw. PPK) to dostaniemy inny sterownik, w którym jest program zrobiony bardzo delikatnie, bo na ok 280 KM i 580-590 Nm. Wtedy takie autko stroimy na ~320 KM i ok 670 Nm :). To już całkiem milo jeździ :).
Przechodząc do meritum, zostaliśmy poproszeni o modyfikację sterownika silnika, czyli tzw. chiptuning :).
Oczywiście modyfikację przeprowadziliśmy bezproblemowo oraz przy okazji zasugerowaliśmy właścicielowi, aby wybrał kilka przydatnych kodowań takich jak:
- wyłączenie start stop
- DVD w czasie jazdy, ale tylko do 60 km/h
- składanie lusterek bez opóźnionego czasu reakcji na przycisk
-filmy z USB + ekstra kodeki
- cyfrowy licznik prędkości
- i inne ciekawe funkcje
BMW X6 Piotra to naprawdę piękny egzemplarz, który wygląda przepięknie i tak samo jeździ :). Mimo, że nie jest to najmocniejsza jednostka to bardzo przyjemnie przyspiesza po modyfikacji :).
Dziękujemy za zaufanie i życzymy bezawaryjnej jazdy i dużo, dużo radości za kółkiem :)