Dwa dostawczaki w towarzystwie "eMki" w dieslu ;)
*BMW F10 M550d 3.0d 381 KM
- kompleksowa diagnoza całego pojazdu
- aktualizacja sterowników do najnowszej wersji
- aktualizacja danych nawigacyjnych na 2019
- kodowanie dodatkowych funkcji + kodowanie wymienionych modułów
- CHIPTUNING
381 KM -> 460 KM
740 Nm -> 880 Nm
*Renault Trafic 2.0 dci 90 KM
- CHIPTUINING
90 KM -> 145 KM
240 Nm -> 350 Nm
*VW transporter 2.0 TDI 140 KM
CHIPTUNING
140 KM -> 175 KM
340 Nm ->410 Nm
Pan Tomasz skontaktował się z nami ponieważ miał problem ze swoim F10 M550d.
Auto bardzo bogato wyposażone, jak na "limuzynę-diesla-potwora" przystało 😊.
Nasz Klient wymienił wcześniej poduszki czołowe, reflektor oraz moduł aktywnego tempomatu.
Tych elementów nie wystarczy wymienić, trzeba je także odpowiednio zaprogramować, zakodować, a lampy przyuczyć by świeciły.
Z tego powodu zwrócił się on do nas z prośbą o zakodowanie tych elementów oraz o przyuczenie reflektorów.
Poza tym naszym zakresem prac miała być również aktualizacja sterowników do najnowszej wersji oraz chiptuning i kodowania.
Od początku mieliśmy problemy z połączeniem z autem - spędziliśmy sporo czasu, aby zlokalizować usterkę. Jednak nie ma problemów nie do rozwiązania 😉.
Wspólnymi siłami, z zaangażowanym w prace Pana Tomasza, udało się połączyć z autem i wykonać wcześniej wymienione czynności, a także udało się przeprowadzić aktualizację sterowników, danych nawigacyjnych oraz następujące kodowania:
- aktywacja oglądania filmów, teledysków, bajek etc. podczas jazdy z DVD, TV, USB,
- dezaktywacja systemu Start-Stop lub odwrócone działanie,
- aktywacja temperatury opon,
- aktywacja dodatkowych kodeków do filmów,
- aktywacja zmiany wyglądu zegarów sportowych na wersje z M-Pakietu (czerwono - srebrne),
- aktywacja animowanego podglądu przejazdu trasy na nawigacji,
- aktywacja dźwięku potwierdzenia zamknięcia/otwarcia samochodu,
- aktywacja dodatku do nawigacji - aktualna pozycja GPS (współrzędne),
- aktywacja animacji ekranu powitalnego z M-Pakiet-u,
- aktywacja cyfrowego licznika prędkości na zegarach,
- aktywacja zamykana/otwierana z kluczyka oraz przycisku przy nodze kierowcy tylnej klapy,
- wyłączenie sygnału brak pasów zarówno dźwiękowego jak i wizualnego,
- wyłączenie przerywania podnoszenia szyb podczas otwierania drzwi samochodu,
- aktywacja kierunkowskazów na wyświetlaczu HUD,
- dezaktywacja dźwięku klaksonu podczas zamykania samochodu z włączonym silnikiem.,
- aktywacja logo M550d pod obrotomierzem,
- aktywacja automatyczne składanych lusterek bez czasu zwłoki po zamknięciu/otwarciu.
Wykonaliśmy także modyfikację mapy silnika, ponieważ przyrosty dla tego potwora są imponuące 😉 460KM i 880Nm to wzrost odpowiednio o około 80KM oraz 140Nm 😊
Pan Tomasz chciał również podnieść moc w swoich dwóch autach roboczych – Renault Trafic 2.0 DCi o mocy 90 KM oraz Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI o mocy 140 KM.
Efekt jaki otrzymaliśmy to:
Renault Trafic – 90 KM => 145 KM i 240 Nm => 350 Nm
Volkswagen Transporter – 140 KM => 175 KM i 340 Nm => 410 Nm
Wszystkie wyżej wymienione modyfikacje są bardzo odczuwalne 😊.
W popularnej „renówce” silnik jest ten sam co wersja 2.0 Dci 115KM lecz ograniczony programowo, stąd ta jednostka ma bardzo duże możliwości 😊
Dziękujemy Panu Tomaszowi za zaufanie i możliwość współpracy 😊
#bmwkodowanie #bmwaktualizacja #bmwnawigacja #bmwstartstop #chiptuning