BMW F34 328i 245 KM i Mercedes W176 A180 CGI 1.8 T 122 KM

Zakres dla BMW F34
- aktualizacja sterowników całego pojazdu
- kodowanie dodatkowych funkcji
- aktualizacja danych nawigacyjnych
- CHIPTUNING:
245 KM -> 280 KM
350 Nm -> 430 Nm

Zakres Mercedes W176
- CHIPTUNING
122 KM -> 175 KM
200 Nm -> 310 Nm

Dość rzadko zdarza nam się, aby nasi Klienci mieli po jednym dachem BMW i Audi.

Zależność jaką zauważyliśmy jest dość interesująca, ponieważ większość ludzi, która jeździ np. Audi za nic w świecie nie chce się przesiąść na BMW, to samo jest w drugą stronę ;).

Z Mercedesami pewnie jest podobnie, choć tutaj częściej występują one w "parze" z BMW :). Ostatnio wiele mercedesów trafia w nasze ręce o czym niebawem będzie relacja.

W prezentowanym poście taka "parka" się właśnie pojawiła. Czyli Mercedes i BMW. Co prawda, pan Michał, który zaprosił nas do siebie na przeprowadzenie modyfikacji jeździ BMW F34, a jego żona użytkuje Mercedesa A.

Jednak wracając do pracy jaką wykonaliśmy, w Mercedesie A jest turbodoładowany silnika o pojemności 1.8 i mocy 122 KM. Malutko jak na Mercedesa... Jednak w dzisiejszych czasach, dzięki turbosprężarką, samochody te kryją niesamowity potencjał.
Z seryjnej mocy 122 Km uzyskujemy aż 175 KM, jednak sama moc tutaj nie robi jakiegoś szału, sam moment ma tutaj duży wpływ na wrażenia z jazdy, z seryjnych 200 Nm jest skok na 310 Nm czyli o 110 Nm więcej co przekłada się niesamowicie mocno na komfort podróżowania :).
Żona Pana Michała już przy samym wyjeździe z posesji stwierdziła, że samochód jedzie tak jakby "lżej" ;).

Drugi pojazd to BMW F34 328i z 2015 roku. Samochód w fabrycznym stanie, świetnie utrzymany i z niewielkim przebiegiem.
Zakresem w tym pojeździe było:
- aktualizacja sterowników całego pojazdu
- kodowanie dodatkowych funkcji
- aktualizacja danych nawigacyjnych
- CHIPTUNING:
245 KM -> 280 KM
350 Nm -> 430 Nm

Przyrost na poziomie 15-20% w serii 3 jest bardzo odczuwalny, o wiele bardziej niż modelach 5 które są dużo cięższe. Samochód miał fabryczny stan sterowników, więc aktualizacja wykonana została wszystkich możliwych modułów :)

Dodatkowo oczywiście zaktualizowaliśmy dane nawigacyjne na 2019 oraz zakodowaliśmy mnóstwo przydatnych funkcji takich jak:
- wyłączenie blokowania się automatycznego zamykania szyb gdy otwarte drzwi
- zmniejszenie czułości czujnika światła
- BFD - pulsacyjne światła stop podczas awaryjnego hamowania
- zapalnie się podświetlanych klamek podczas cofania
- skrócenie czasu zamykania się lusterek i szyb z pilota
- usunięcie opóźnienia zamykania i otwierania klapy bagażnika z pilota
- doświetlanie zakrętów halogenami
- wyłączenie start-stop
- akustyczne potwierdzenie zamknięcia/otwarcia pojazdu
- DVD i filmy z USB w czasie jazdy

- aktywacja zaawansowanego BT, możliwość stremowania muzyki przez telefon za pośrednictwem BT

i jeszcze wiele wiele innych.

Na sam koniec, jak to w większości przypadków bywa wzmocniliśmy ten pojazd do 280 KM i 430 Nm :). Przyrost sympatyczny i dużo radości z jazdy :).

Dziękujemy panu Michałowi za zaproszenie nas do siebie, pyszną kawę, miłą pogawędkę z żoną i dziećmi oraz przede wszystkim za zaufanie i oddanie w nasze ręce swoich samochodów :).

Pozdrawiamy gorąco.

#bmwkodowanie @bmwchiptuning #bmwaktualizacja #bmwaktualizacjasterowników #mercedeschiptuning
Przeczytaj na