BMW G02 X4 M40d - czyli zapaśnik z rodziną na pokładzie :).

CHIPTUNING
326 KM -> 370 KM
680 Nm -> 800 Nm

Sebastian nie tak dawno zakupił najnowsze BMW G02 z nieprzeciętnym silnikiem, bo 3.0d z dwiema turbinami spokojnie napędza BMW G12 i nawet w tak dużej limuzynie sprawia wiele frajdy :).

Nie inaczej jest w BMW G02 X4, tutaj motor ten jest naprawdę wystarczający do dynamicznej jazdy nawet w serii :).

Już kilka razy mieliśmy do czynienia z modelem X4 M40i, ale dopiero pierwszy raz w nasze ręce trafiła wersja M40d :).
Cena tego egzemplarza powala, samochód kosztował blisko 400.0000 zł, uwzględniając rabat, jak na X4 to dużo, ale na pokładzie jest praktycznie wszystko co można sobie wymarzyć :).

Dlaczego to X4 jest tak szczególne? Póki co dlatego, że tak bogatej wersji ciężko uświadczyć na naszych drogach, tym bardziej, że wydając takie pieniądze można mieć już średnio wyposażone G11. Co kto lubi :).

Sebastian nie lubi wielkich samochodów dlatego zakupił G02, jego żona wybierała kolor i to też jest tutaj kolejny rzecz, która bardzo robi na nas wrażenie.

Wrażenia z jazdy? Hmmm, podoba nam się, względem modelu F26 jest duży przeskok. G02 jest większe, lepiej wyciszone i najzwyczajniej ładniejsze - oczywiście wg nas. Poza tym wszystkie systemy bezpieczeństwa oraz rozrywki jak i sam design są na najwyższym poziomie i trudno się tutaj do czegoś doczepić.

Silnik w serii ma 326 KM i 680 Nm, warto zwrócić uwagę, że moment obrotowy 680 Nm jest już dostępny między 1750 a 2750 :). Miło, dlatego samochód ciągnie jak oszalały od samego dołu i nie daje szans konkurencji.

Przyspieszenie od 0-100 km/h 4.9 s. to wynik zbliżony do BMW M5 E60, które w serii ma 4.7 s. do 100 km/h. Oczywiście porównanie takie jest mocno naciągane, ponieważ X4 powyżej 100 km/h zostanie zmiażdżone przez M5, ale fajnie pokazać to na przykładzie liczb ;).

G02 M40d gna do przodu jak oszalałe zachowując stabilność i dając olbrzymią radość z jazdy, Właściwości jezdne i całe zawieszenie zostało również mocno zmodyfikowane względem F26 i dzięki temu autko prowadzi się po prostu pewniej, szczególnie na zakrętach.

No dobra, ale co my robiliśmy w tym samochodzie? :).
Jako że, samochodzik jest nowy, tzn. jest ledwie dotarty, ponieważ świeżo został odebrany z salonu to nie szaleliśmy z mocą.

Wystroiliśmy go na ok. 370 KM i 800 Nm.
Należy pamiętać, że to pojazd rodzinny i Sebastian wozi nim dzieci do szkoły ;).

Autko dzięki modyfikacji jeździ naprawdę miażdżąco, być może wkrótce zmierzymy go Racelogic'iem i pokażemy przyspieszenia.

Niebawem ponownie spotkamy się z Sebastianem, ponieważ ma on jeszcze BMW M6 G-power GranCoupe F06 (ok 740 KM), którego co prawda nie będziemy modyfikować, ale z miłą chęcią obejrzymy i przejedziemy się nim :). Być może wkleimy tutaj również relacje z tego spotkania :).

Dodatkowo w autku aktywowaliśmy Video w czasie jazdy z każdego źródła :).

Bardzo dziękujemy Sebastianowi za skorzystanie z naszych usług. Miło było pogadać i poznać kolejną interesującą osobę, która do życia ma bardzo niekonwencjonalne podejście :).

Pozdrawiamy :)

#bmwx4m40d #bmwG02M40d #bmwkdoowanie #bmwchiptuning
Przeczytaj na