Aktualizacja jako środek do zwiększenia mocy 😊.

W swoim życiu pan Darek jeździł różnymi autami charakteryzującymi się wielką mocą, dzikim rykiem silnika i donośnym bulgotaniem z wydechu.

Jednak przyszedł czas na zmiany 😊. Pan Darek, może trochę już zmęczony autami słyszalnymi z dziesięciu kilometrów, niczym nadlatujące F16, postawił tym razem na BMW G30 518d z silnikiem o pojemności 2.0 i mocy 150 KM.

Czy był to dobry wybór? To wszystko zależy od potrzeb. W przypadku tego konkretnego klienta jak najbardziej :).

BMW G30 518d 150 K jest jednym z najlepszych kompromisów ekonomia/jakość/osiągi 😊. Tzw. good value for money.

Wielu powie, że ekonomia owszem, jakość też wciąż ta sama co w wersjach z mocniejszym silnikiem, ale silnik? Hmmm....

Skromne 150 KM z dwulitrowej jednostki diesla, która napędza to auto rzeczywiście demonem prędkości nie jest, choć też nie zawalidrogą.

Pan Darek skontaktował się z nami przez polecenie od innego klienta. Wiedział, że te jednostki mają potencjał, a my możemy wykrzesać z tego egzemplarza ~225 KM oraz ~460 Nm 😊.

Spełniliśmy więc życzenie klienta i z seryjnej 518d zrobiliśmy wzmocnioną wersję 520d ;). Tak, ponieważ między tymi autami różnice są nieznaczne.

Cały proces odbył się dwuetapowo. Przy pierwszym naszym podejściu okazało się, że jak to często w G30 518d ze starym oprogramowaniem bywa, nie dało się odczytać zawartości sterownika silnika. Decyzja więc była taka, aby auto zaktualizować 😊.

Po tej czynności, auto z najnowszym oprogramowaniem nie sprzeciwiało się już więcej i byliśmy w stanie bez problemu odczytać sterownik i zwiększyć moc 😊

Dziękujemy Panu Dariuszowi za możliwość współpracy oraz za zaufanie 😊

#bmwkodowanie #bmwchiptuning #bmwg30518d
Przeczytaj na