BMW G31 530xi - czyli bardzo szybki "dwulitrowiec" :).

CHIPTUNING
252 KM -> 300 KM
350 Nm -> 450 Nm

Kodowanie
- ostatnie zapamiętanie pozycji start-stop
- wyświetlanie temperatury opon
- logo startowe M

Mikołaj zaprosił nas do siebie na aktualizację sterowników w jego pojeździe, kodowanie dodatkowych funkcji, oraz najważniejsze, czyli CHIPTUNING :)

Na miejscu jednak okazało się, że aktualizacja nie będzie konieczna, ponieważ samochód świeżo wrócił z serwisu po wymianie lampy LEDowej i został zaprogramowany :).

W prezentowanym BMW G31 530i, z napędem X-drive, zainstalowany jest silnik benzynowy o pojemności 2.0 i mocy 252 KM, kod silnika to B48. Dzięki tym parametrom samochód jeździ bardzo przyzwoicie i zadowala się dość niskim zużyciem paliwa :).
Przyspieszenie do 100 km/h w serii trwa jedynie 6.2 s. To świetne osiągi jak na limuzynę segmentu E.

W przypadku tego silnika parametry jakie uzyskujemy po strojeniu są więcej niż zadowalające. Moc "szybuje" do 300 KM, a moment obrotowy do 450 Nm. Dzięki temu samochód staje się wrażliwszy na wciśnięcie gazu, a prędkość powyżej 100 km/h nie sprawiają mu już żadnych trudności :).

Spalanie, wg. testów właścicieli, zwykle spada, choć mało kto zwraca na to uwagę ;).

Samochód Mikołaja dodatkowo wyposażony jest w hamulce M, opcja 2NH, które są niezwykle skuteczne, ale również droższe niż zwykłe ;).

Podnoszenie mocy jest wręcz konieczne, by wykorzystać potencjał tego samochodu.
Gdy dodamy do tego adaptacyjne zawieszenie oraz sportową automatyczną skrzynię biegów to hasło "radość z jazdy" pasuje tutaj idealnie :). 8 stopniowy automat ZF zmienia biegi błyskawicznie (mimo, że nie jest skrzynią dwu-sprzęgłową).

Wisienka na torcie są adaptacyjne reflektory LED i pakiet M w pięknym białym kolorze :)

Praca przy tym samochodzie to dla nas ogromna przyjemność :).

Bardzo dziękujemy Mikołajowi za skorzystanie z naszych usług.

Życzmy, już klasycznie, radości z jazdy na długie lata :).

#bmwkodowanie #bmwg30 #bmwchiptuning
Przeczytaj na