Audi A6 C7 2016 2.0 TDI S-Tronic

Chiptuning:
190 KM -> 220 KM
400 Nm -> 460 Nm

Tak, w ciągu następnych kilku dni zmierzamy wstawić kilka realizacji z Audi. Marka w Polsce jest równie, a może nawet bardziej popularna niż BMW. W każdym razie na modyfikacje sterownika silnika przyjeżdża do nas ich dość sporo, dlatego sukcesywnie będziemy coś tam dodawać :).

Tym razem wylądowało u nas Audi A6 C7 Avant z 2016 roku, jest to już model po FL.
Właścicielem tego samochodu jest Maciej, który wcześniej jeździł BMW F11, ale stwierdził, że chce spróbować czegoś nowego.

Wspomniane BMW, które modyfikowaliśmy wcześniej, zostało już sprzedane i dlatego pojawił się następny samochód :).

Maciej zdecydował się ponownie na modyfikację u nas i zdecydowanie można go uznać za naszego stałego klienta :).

Prezentowane Audi A6 jest w doskonałym stanie i krótko mówiąc "trzyma się kupy" :).

Po strojeniu parametry samochodu są bardzo zadowalające. Moc rośnie o ok 30 KM, a moment aż o 60 Nm.
W przypadku BMW mamy bardzo podobne silniki, np B47 w 520d ma również 190 KM i 400 Nm, jednak nie da się go podkręcić tak jak Audi więc tutaj plus dla VAGa :). Jedynym minusem w przypadku Audi jest niestety przedni napęd, no ale bez przesady, wszystkiego mieć nie można. Audi A6 C7 jest przestronnym i bardzo wygodnym pojazdem, który również daje sporo frajdy z jazdy, choć naszym zdaniem mniej emocji niż BMW.

Sam silnik w A6 radzi sobie bez problemów, choć oczywistym jest, że 190 a 220 KM robi różnicę i to czuć od pierwszego wciśnięcia gazu :).

Maciej był tego samego zdania i zdecydowanie jazda mocniejszym samochodem przypadła mu do gustu :).

W tym pojeździe zakodowaliśmy również:
- test zegarów
- odwrócenie funkcji start-stop

Dziękujemy bardzo za ponowne skorzystanie z naszych usług Macieju :).

Pozdrawiamy.

#bmwkodowanie #audichiptunig
Przeczytaj na