BMW G12 750Ld
BMW F16 X6 30d

"w jednym stali domku", czyli z wizytą w firmie Jarka :)

CHIP-TUNING G12 750Ld
400 KM -> 480 KM
760 Nm -> 900 Nm

CHIP-TUNING F16 30xd
258 KM -> 310 KM
560 Nm -> 650 Nm

W deszczowe południe mieliśmy okazje popracować przy samochodach Jarka i jego małżonki.

Cel był jasny - więcej mocy!

To był główny powód ściągnięcia nas przez Jarka.

O ile w X6 dodatkowe konie "zrobią robotę", to w przypadku G12 już seryjnie jest naprawdę rewelacyjnie i samochód mimo wszystko chce pourywać głowy swoich pasażerów i kierowcy :).

Przed Jarkiem mieliśmy kilka innych G12 750d na modyfikację, w tym samochód naszego chyba najwierniejszego klienta i czytelnika, pana Damiana, na którego bazie doświadczenia empirycznego wiemy, że po modyfikacji samochód jest szatanem, a powrót do serii boli niesamowicie:).

Ciężko w to uwierzyć ale naprawdę tak jest :)

Podczas gdy nasz klient "szefował" sobie w firmie my zajęliśmy się jego samochodami, by finalnie po ok 2,5 h oddać Jarkowi dwa gotowe "napompowane" nową mocą samochody ;).

Po jeździe testowej potwierdziło się stwierdzenie, że ciężko zapanować na utrzymaniem głowy w pionie przy wciskaniu pedału gazu ;).
Czyli zgodnie z planem.

Przy okazji modyfikacji wykonaliśmy też kilka kodowań w obu samochodach o które zostaliśmy poproszeni w tym dezaktywacja systemu start stop (odwrócone działanie), składanie lusterek bez konieczności trzymania przycisku jak również otwieranie i zamykanie klapy z pilota bez konieczności jego trzymania.

Dziękujemy za "ciepłe" spotkanie w te ponure deszczowe południe Jarku :)

#bmwkodowanie #bmwstartstop #chiptuning
Przeczytaj na