M40i, M50d, 750d itd… w skrócie Robert i jego Ferajna 😊

Ludzie mają różne pasje.
Jedni zbierają znaczki pocztowe, inni magnesy na lodówki, a jeszcze inni... samochody 😊

Kiedy przyjechaliśmy do naszego Klienta będąc przekonanym, że będziemy zwiększać moc w jednym, no może we dwóch autach, okazało się, że pracy będzie troszkę więcej 😊.

Klient okazał się być miłośnikiem motoryzacji z krwi i kości... Widząc cały zestaw pojazdów, zarówno nowych, które dopiero co opuściły fabrykę jak i tych starych, kultowych nie mieliśmy wątpliwości, że trafiliśmy do człowieka w którego krwi płynie "benzyna" :D

Auta, kultowe Mercedesy jak W140, Brabus, oraz BMW m.in. E32, E38, wyłącznie z silnikami V12 oraz V8. Auta o znikomym przebiegu, świetnym stanie, pielęgnowane, wyciągane w miarę możliwości od czasu do czasu na „wybieg”.

Właściciela nie interesowały bajery multimedialne, ani nowe funkcje.
Po wywiadzie odpowiedź wyglądała mniej więcej tak: liczy się tylko moc 😊.

Dlatego przystąpiliśmy do akcji. Po przejażdżce pierwszym zmodyfikowanym autem była ostateczna decyzja: robimy wszystkie auta, które da się zrobić 😊

Dwa potężne 6-cylindrowe diesle w serii 7 oraz X6 - kolejno 4 oraz 3 turbiny, a także bardziej rozsądne 2-litrowe diesle – X5 małżonki z dwiema turbinami oraz auto na wakacje dla całej rodziny – Mercedes klasa V.

Lista poszczególnych modyfikacji wyglądała następująco:

G11 750d
400 KM => ~480 KM
760 Nm => ~900Nm,

F16 X6 M50d
381 KM => ~460 KM
740 Nm => ~880Nm,

F15 X5 xdrive25d
231 KM => ~270 KM
500 Nm => ~550 Nm,

Mercedes V W447 250 CDI
190 KM => ~220 KM
440Nm => ~500 Nm

G11 oraz F16 dostały potężnego kopa, równie odczuwalny przyrost jest w F15 małżonki, natomiast w Mercedesie liczy się każdy koń mechaniczny oraz „niuton” podczas wyjazdu autem zapakowanym po dach 😊

Kilka dni później okazało się, że w stajni pojawił się nowy ogier - BMW G01 X3 M40i.

Bez zastanowienia przyjechaliśmy i wykonaliśmy kolejnego „chipa”, po którym masaż pleców podczas jazdy wchodzi w tryb hardcore 😊

Naprawdę świetne odczucia 😊

G01 X3 M40i
360 KM => ~420 KM
500 Nm => ~600 Nm

Tak jak na wstępie było opisane – żadnych multimediów, nowych funkcji – tylko moc... no może jeszcze wyłączenie start stop w X3, X5, X6 oraz 750d :D.

Dziękujemy serdecznie Robertowi za zaufanie oraz skorzystanie z naszych usług 😊

Życzymy dalszego rozwoju pasji do motoryzacji 😊

Do zobaczenia ponownie :)

#BMWkodowanie #BMWChipTuning #G01M40i #F15M50d #G11750d #xDrive25d #W447 #MOC #Tuning #StartStop #mercedeschiptuning
Przeczytaj na