Mini zlot fanów modyfikacji i BMW :)

Z Pawłem, właścicielem pięknego BMW G31 540xd spotykaliśmy się już kilka razy. W jego samochodzie robiliśmy modyfikację silnika tzw. Chiptuning na ok. 400 KM i 850 Nm, kodowaliśmy też różne gadżety oraz doposażaliśmy jego pojazd w aktywny tempomat z funkcją hamowania ACC :).

Tym razem zaprosił nas do siebie na i podstawił nam troszkę więcej autek :).

1. BMW G31 540xd 2017
- przywrócenie modyfikacji CHUIPTUNING oraz kodowania po aktualizacji w ASO ;)
- aktywacja Carplay, VIM oraz Screen Mirroring w czasie jazdy
- kodowania dodatkowych funkcji

Model G30/31 540xd to samochód niesamowicie przyjemny już w serii. Silnik o oznaczeniu B57 to naprawdę majstersztyk inżynierów z Monachium. Moc generowana jest równo, autko w serii dysponuje mocą 320 KM i momentem 740 Nm. Dużo czy mało? Zależy od punktu siedzenia :).
Dodatkowa moc w postaci 80 KM i 100 Nm nikomu krzywdy nie zrobi, a samochód zachęca do przyspieszania na każdym odcinku niemieckiej autostrady ;).

2. BMW E89 Z4 28i 245 KM 2012
- aktualizacja sterowników całego pojazdu do najnowszej wersji
- kodowanie dodatkowych funkcji w tym: składanie i otwieranie dachu elektrycznego z pilota
- aktualizacja danych nawigacyjnych na 2019 rok
- aktywacja języka polskiego w całym pojeździe
- CHIPTUNING:
245 KM -> 280 KM
350 Nm -> 420 Nm

BMW Z4 E89 28i to mimo wszystko dość rzadko spotykany model na ulicach. W tym przypadku mówimy o samochodzie bardzo zadbanym i z niewielkim przebiegiem. W tym przypadku mamy do czynienia z silnikiem o pojemności 2.0 oraz mocy 245 KM. Silnik jest "uturbiony", a jego oznaczenie to N20. Potencjał na strojenie jak widać dość spory, wzrost niutonometrów o 70 Nm, a mocy o 35 KM sprawia, że ten stosunkowo lekki pojazd zaczyna jechać naprawdę dobrze.
Poza tym Piotr, który jest jego właścicielem, chciał też odświeżyć oprogramowanie całego pojazdu, nawigację oraz aktywować język polski. To też uczyniliśmy. Teraz samochód sprawia 3x więcej frajdy :).

Niestety modyfikację musieliśmy przeprowadzić "na stole" wywiercając dziurkę w sterowniku silnika by dostać się do "furtki" pozwalającej odczyt oraz zapis pamięci :)

3. BMW F31 318d B47 150 KM 2017
- CHIPTUNING:
150 KM -> 190 KM
320 Nm -> 400 Nm
- kodowanie odwróconego działania systemu start-stop

BMW F30/31 z silnikiem B47 to obecnie jedne z najczęściej modyfikowalnych przez na samochodów wyposażonych w ten własnie silnika. Również modele F20, F10, G30, F15 są chętnie kupowane, a silnik B47 okazuje się niezwykle trwałą jednostką :).
Stąd właściciel nie mógł się oprzeć zrobienia modyfikacji, która niesamowicie poprawia osiągi autka :).

4. Mini F54 Clubman S 2.0T 192 KM o oznaczeniu B46, wersja USA
- konwersja z USA na EU systemu EVO
- kodowania dodatkowych funkcji
- aktualizacja danych nawigacyjnych 2019-4
- CHIPTUNING
192 KM -> 260 KM
280 Nm -> 400 Nm

O ile nie jesteśmy wielkimi miłośnikami MINI o tyle samochody są po prostu świetne :). Prowadzą się przepięknie, sam silnik w tej wersji jest niesamowity, a modyfikacja programowa chiptuning powoduje, że ten mały zawzięty samochodzik jest bardzo trudny do "objechania" przez nieco mocniejsze samochody, które można spotkać na drogach :)

Bardzo dziękujemy Pawłowi za skorzystanie z naszych usług już po raz kolejny.
Mamy nadzieję, że autka się spisują :).

Pozdrawiamy serdecznie.

#bmwkodowanie #bmwchiptuning #bmwg31540d #bmwminif54 #bmwcarplay #bmwZ4E89 #BMWF31 #bmwB57 #BMWn20 #bmwb47 #bmwnawigacja #bmwscreenmirroring
Przeczytaj na