Porsche Cayenne II S Diesel 4.2 TDI 385 KM - czyli jeszcze więcej niuta i koni mechanicznych :).

CHIPTUNING:
385 KM -> 460 KM
850 Nm -> 950 Nm

Michał jest naszym stałym klientem, który korzystał z naszych usług już kilka razy. Jeździ pięknym Audi S8, które modyfikowaliśmy.
Tym razem Michał zarekomendował nas swojemu wspólnikowi Arkowi, który posiada piękne Porsche Cayenne 958 z silnikiem 4.2 TDI o mocy 385 KM :).

Tak, samochód w serii jest wystarczająco mocny, by zostawić w tyle wiele mniejszych samochodów.

Masa tego pojazdu z kierowcą to ok 2400 kg. To dość sporo stąd więcej Nm będzie tutaj mile widziane.
Co prawda 850 Nm momentu w serii robi wrażenie i nie można powiedzieć, że jest to mało.

Po modyfikacji niuty zbliżają się do niebezpiecznej granicy 1000 ;). Wiele hamowni "wysiada" próbując właściwie zmierzyć moment.

Na szczęście to nie nasze zmartwienie :)

Nasza modyfikacja zwiększa moc o ok 80 KM, a moment o ponad 100 Nm. Dzięki temu czujemy te parametry od pierwszego wciśnięcia gazu :). Autko pomimo swojej masy wciska nas w fotel od samego początku do samego "końca"...

Nawet przy prędkościach 250 km/h to autko wciąż chce przyspieszać :). Testowaliśmy na niemieckiej autostradzie bez ograniczeń prędkości :).

Wrażenie z prowadzenia samochodu jest niesamowite, świetnie przyspiesza i bardzo dobrze hamuje. Czuć, że to Porsche i nie ma tutaj grama wątpliwości.

Silnik w tym pojeździe to jednostka o pojemności 4134 cm3 o mocy 385 KM i momencie 850 Nm. Moc maksymalna uzyskiwana jest przy 3750 obr./min., a maksymalny moment obrotowy między 2000 a 2750 obr./min. Dzięki temu dysponujemy całkiem fajnym kopniakiem w każdym momencie :).

Przyspieszenie tego ciężkiego pojazdu do 100 km/h w serii trwa ok 5.5 s.

Samochód w środku jest niesamowicie gadżeciarski i bardzo sportowy. Zawieszenie i prowadzenie w zakrętach sprawia, że mamy odczucia jakby na ten wysoki pojazd nie działała siła odśrodkowa. Musimy wziąć pod uwagę, że to SUV, a nie limuzyna stąd wrażenie jest dwukrotnie bardziej odczuwalne :)

Modyfikacja została wykonana pod firmą Michała i Arka, zajęła ok 1,5h i przebiegła bezproblemowo :).

Usługa wykonana w pełni mobilnie.

Zanim zapytacie o pomiar i "kreseczki" po modyfikacji to odsyłamy do naszego FAQ na www.bmwkdoowanie.pl/faq

Dziękujemy bardzo Arkowi i Michałowi za zaufanie.
Do zobaczenia :)

#bmwkodowanie #porschechiptuning #porschecayenne
Przeczytaj na