BMW G30 530e iPerformance 2018

- CHIPTUNING
252 KM - > 360 KM
420 Nm -> 600 Nm
- domyślny tryb Adaptive podczas odpalania samochodu

BMW G30 540i 2019
- kodowanie start-stop
- domyślny tryb Adaptive podczas odpalania samochodu

Marcin zaprosił nas do swojej firmy na modyfikację w/w pojazdów :). Jeden z nich należy do Marcina, a drugi do jego wspólnika, też Marcina ;).

W BMW G30 530e chodziło tylko o moc :). Tutaj pod maską znajduje się silnik benzynowy o pojemności 1998 cm3 i mocy 184 KM, drugi silnik to elektryczny, który wspiera ten benzynowy i generuje 95 KM, jednak w sumie, moc łączna całego układu to 252 KM. To całkiem fajnie i samochód porusza się bardzo dobrze. Przyspieszenie na poziomie 6.6 s do 100 km/h jest tez przyzwoite.

Po modyfikacji samochód osiąga ok 360 KM, moment rośnie z 420 Nm na 600 Nm :). Parametry lepiej niż przyzwoite. Po pomiarze samochodu do 100 km/h czas spadł z 6.6 na 5.3 (zrobiony pomiar przez klienta).

Z takimi osiągami zbliżamy się do naprawdę szybkich samochodów sportowych.

Samochód też bajkowo wyposażony m.in. w system Driving Assistance Plus, pełen M-pakiet, zawieszenie adaptacyjne M i wiele wiele innych dodatków :).

W drugim modelu, G30 540i zakodowaliśmy kilka funkcji takich jak:
- start stop zapamiętanie ostatniej pozycji
- domyślny tryb jazdy ADAPTIVE
- wyłączenie dźwięku niezapiętych pasów

Póki co programu nie robiliśmy, autko ma dopiero 1000 km i właściciel chce jeszcze pośmigać na serii :).

Bardzo dziękujemy za zaufanie i za udostępnienie nam do pracy tych pięknych pojazdów :).

Do zobaczenia niebawem :).

#bmwkodowanie #bmwhybryda #bmw530e #bmw530eiperformance #bmwchiptuning
Przeczytaj na